استفاده از چسب کاشی برای آب ‌بندی استخرهای تفریحی : انواع چسب ها در عایق ‌بندی استخر کاربرد دارند؛ یکی دیگر از این روش‌ های آب بندی استخر به وسیله چسب کاشی است. لازم بذکر است که چسب کاشی به تنهایی امکان آب بند کردن استخر را ندارد ولی انتخاب نوع مناسب و نحوه اعمال صحیح چسب کاشی می تواند در کاهش نفوذ آب به سازه استخر موثر باشد. در چسب کاشی پایه سیمانی از پلیمرهایی تشکیل شده که ماهیتی آب بند کننده دارند و در موارد مختلفی از جمله آب‌بندی استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از چسب کاشی برای آب ‌بندی استخرهای تفریحی

این پلیمرها باعث دوام و مقاومت این نوع چسب می‌شوند و از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند؛ چسب کاشی از خاصیت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و این امر سبب شده تا برای محافظت و افزایش طول عمر انواع استخر مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مزیت‌های روش استفاده از چسب کاشی این است که می‌توان آن را بر روی کاشی‌های قدیمی نیز قرار داد و مشکلی برای نصب ایجاد نخواهد کرد. این نوع چسب پلیمری که ساختار آن توسط پلیمرهای تقویت شده طراحی شده در مصارف کاشی کاری استخر، سرویس بهداشتی، سونا و جکوزی کاربرد دارد. با توجه به خاصیت چسبندگی بسیار بالایی که به علت وجود پلیمرهای پایه سیمانی دارد به سطوح مختلف چسبیده و به عنوان ملات آب بندی استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خواص آب بندی علاوه بر عدم اجازه نفوذ آب به خارج از سیستم هیدرولیکی، اجازه ورود آب‌های زیر سطحی را نیز به شدت کاهش می ‌دهد. مواد تشکیل دهنده این ملات بر اساس بافت زیرین سیمان ترکیب شده است که در شرایط بسیار مناسب می‌تواند بالاترین میزان چسبندگی را به سطح زیرین خود داشته باشد.

کاربردهای چسب کاشی آب بندی :

  • برای بخش های داخلی و خارجی و سطوح افقی یا عمودی مناسب است.
  • روی سطوحی که قسمت پایینی آنها تحت دماست، بالکن ها، تراس ها و کلیه قطعات ساختمانی بتنی به کار برده می شود.
  • کاشی کاری استخر و سرویس بهداشتی و سونا و جکوزی.
  • به عنوان ملات آب بندی استخر.

چسب کاشی آب ‌بندی استخر چسب کاشی آب ‌بندی استخر, عایق بندی استخر با چسب ها

این چسب قابل استفاده در استخرهای شنای تفریحی، جکوزی و استخرهای با عمق زیاد می‌باشد. بعلت ساختار منظم سیلیس‌های موجود می‌تواند فشارهای هیدرولیکی بسیار بالا را تحمل نماید. قابل ترمیم بوده و روش اجرای آن بسیار آسان می ‌باشد. با توجه به استفاده عمومی از این نوع چسب کاشی استخری در تمام مراحل ساخت استخر، به عنوان چسب ملات نیز قابل استفاده می ‌باشد. در ساخت استخر می‌توان با اضافه نمودن مقداری از این چسب به ملات سیمانی، سطح زیرین را برای کاشی کاری استخر آماده سازی نمود. ساخت استخر توسط چسب کاشی مخصوص استخر بسیار مطمئن بوده و عایق کاری دیواره استخر و کف استخر را در یک مرحله می ‌توان انجام داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.