آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی فایبرگلاس در کرج تهران : مروزه کامپوزیت frp (عایق فایبرگلاس) جای عایق های قدیمی مثل قیرگونی,ایزوگام,عایق های سفید و سبز و دیگر عایق ها را در ساختمان تا حدود چشمگیری گرفته است فواید frp نسبت به عایق های دیگر آب بندی 100% و بی قید و شرط, نصب سریع و آسان و طول عمر بسیار بالا است و با هر ضربه سوراخ و متلاشی نمی شود. حالت انعطاف پذیری دارد حتی اگر زیر کار شما نشست کند یا ترک بردارد عایق کامپوزیت به قوت خود باقی می ماند.

آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی فایبرگلاس در کرج تهران

این عایق در اثر سرما و گرما تغییری نمی کند و دارای خاصیت ( uv ضد اشعه) می باشد. در کنار آب بندی موجب استحکام بنا نیز می شود و طول عمر عایق frp نسبت به عایق های سنتی بسیار بالا بوده و مقاومت مکانیکی بسیار خوبی دارد. همچنین مصالح frp تشکیل شده از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان ماده تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد مصرف عایق فایبرگلاس :

  • سقف های مسطح و شیبدار.
  • آب بندی سطوح و سقف های قدیمی و جدید.
  • آب بندی تراس ها ، کانال ها ، کانال آب باران ، سطوح مرطوب و بالکن ها.

مزایای سیستم مقاوم سازی با فایبرگلاس FRP :

۱- مقاوم سازی با FRP بسیار اقتصادی تر از تخریب سازه و تقویت ساختمان با راهکارهای سنتی است .
۲- افزایش تولید و توزیع الیاف FRP باعث کاهش قیمت FRP و افزایش بکارگیری آن شده است . 
۳- بهبود ویژگی های الیاف FRP و رزین نصب الیاف در سالهای اخیر سبب افزایش اجرای عملیات مقاوم سازی با FRP شده است .
۴- صرفه جویی در زمان و هزینه با اجرای سیستم مقاوم سازی با FRP به دلیل دو خاصیت بارز الیاف frp از جمله خاصیت ضد خوردگی الیاف FRP و مقاومت مکانیکی بالای آن بصورت همزمان علاوه بر مقاوم سازی ساختمان با FRP سبب عایق کردن اجزای سازه با ایجاد پوشش ضد خوردگی الیاف FRP می شود. 
۵- بهینه سازی ترکیبات فیبر FRP با استفاده از ماتریس (رزین اپوکسی) جهت برقراری سازگاری مطلوب در عملیات بازسازی و مقاوم سازی ساختمان.

آب بندی پشت بام با فایبرگلاس آب بندی پشت بام با فایبرگلاس, عایق بندی پشت بام

می توان از فایبرگلاس برای جلوگیری از نفوذ آب استفاده کرد(در شهرهائی که سطح آب های زیرزمینی بالاست فایبرگلاس کاملا جواب داده است)، فایبرگلاس پس از سخت شدن، جسم جامد بوده و سرما و گرما تاثیری در آن ندارد، فایبرگلاس مقاوم در مقابل ریشه درختان و گل و گیاه می باشد، فایبر گلاس در مقابل فشارهای وارده بر ساختمان به خوبی مقاومت می کند، فایبرگلاس در محیط های اسیدی و قلیائی مقاوم است، برای عایق کاری مخازن آب آشامیدنی که معمولاً زیر ساختمان از جنس بتون ساخته می شود بهترین عایق فایبرگلاس با فرمول سازگار با مواد غذائی می باشد، بالاترین مزیت فایبرگلاس مخازن آب زیرزمینی جلوگیری از نفوذ آبهای آلوده به داخل مخزن می باشد.