خرید پوشش امولسیونی بهترین عایق برای مقاطع بتنی : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد.

خرید پوشش امولسیونی بهترین عایق برای مقاطع بتنی

عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد می باشد . محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون ها ، دیوارهای حائل ، زیر زمین ها ، تونل ها و ... باید انجام شود که به راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل اجرا می باشد. ترمیم ترک ها یکی از شیوه های رایج است که در بسیاری از موارد مانند ترمیم موئینه ها، سازه های مدفون و نیمه­ مدفون، فونداسیون ها غیرقابل انجام است. بنابراین در هنگام ساخت به منظور جلوگیری و نفوذ عوامل مخرب و یون های مهاجم می توان با استفاده از پوشش های مناسب از بتن و ملات محافظت نمود. با توجه به گسترش و ورود بسیاری از انواع عایق ها اما باز هم قیر بهترین و بی رقیب ترین عایق در صنعت ساختمان است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی امولسیونی عایق رطوبتی امولسیونی, عایق امولسیونی قیری

کاربرد پوشش امولسیونی :

  • محافظت از سطوح بتنی و فلزی.
  • عایق کاری دیوارهای حائل ، زیر زمین ها و تونل ها.
  • پوشش سطوحی که با خاک یا یون های مخرب بتن در تماس هستند.

چسبندگی بالا به انواع سطوح ساختمانی، جذب آب بسیار پایین و .... از ویژگی های منحصر به فرد قیر است. استفاده از پوشش های قیری با خاصیت انعطاف پذیری بالا، علاوه بر پوشش ترک ها و حفرات، مقدار جذب آب بتن و ملات را تحت بسیار مطلوبی کاهش می دهد. مشکلات استفاده و آماده سازی قیر، این شرکت را بر آن داشت تا با دستیابی به فرمولاسیونی ویژه علاوه بر اجرای راحت پوشش پایه قیری در نهایت سطحی کاملا یکپارچه و بدون ترک را ایجاد می کند. محافظت در برابر سولفات ها، نمک ها و یون کلر از ویژگی های این محصول است. این محصول تا پیش از رقیق شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از خشک شدن در مقابل آب مقاوم است. این محصول تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با آب را داشته و در هنگام اجرا به عنوان عایق بر روی سطوح مختلف بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی به کار می رود و مقاومت قابل ملاحظه ای در برابر پارامترهای محیطی از خود نشان می دهد.