فروش عایق ضد رطوبت S4 آب بندی سطوح فلزی، بتنی و آسفالت : نانو عایق تنها عایقی است که می توان از آن به صورت رنگ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی توسط پیستوله، برس و رول های نقاشی استفاده کرد. بنابراین می توان با صرف هزینه کم و هیچ گونه تغییری در فضای ساختمان از اتلاف انرژی جلوگیری نمود. یکی از ویژگی های نانو عایق ها که آن ها را از سایر عایق ها متمایز می کند، این است که می توان از آنها به راحتی در ساختمان های در حال بهره برداری نیز استفاده نمود، بدون آن که در ظاهر ساختمان تغییری ایجاد شود.

فروش عایق ضد رطوبت S4 آب بندی سطوح فلزی، بتنی و آسفالت

مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک به روز و مواد مرغوب و استفاده از دانش روز و فناوری های جدید موفق به تولید و اجرای انواع عایق رطوبتی برای سطوح ساختمان و دیوارها شده است. روکش S4 ضد رطوبت ماده ای است، یک جزئی که بر پایه رزین های پلیمری و بیتومن رابر تولید می گردد. روکش S4 محافظت از سطوح بتنی و فلزی، در شرایط سخت جوی و محیط های مرطوب با املاح خورنده را بر عهده دارد. این ماده از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است. از این عایق می توان در سازه های بتنی کنار دریا که در معرض مستقیم آب و نم و رطوبت هستند، استفاده فراوان می شود. عایق قیر مانند s4 به عنوان یکی از انواع عایق ها می تواند مانند رنگ با غلتک و یا هر وسیله ای دیگر بر روی سطح اجرا و باعث ایجاد سطحی یکنواخت و ضد آب شود. رنگ عایق رطوبتی نانو پایه آب است اما در اکثر مواقع به صورت تک جزیی و خالص استفاده می شود بعد از واکنش با آب و اجرا روی سطح ، خشک شده و در مقابل هر گونه نفوذ آب به سطوح داخلی مقاومت می کند. این عایق قیری در مقابل اشعه فرا ینفش و شرایط جوی از جمله گرمای تابستان و سرمای زمستان بسیار مقاوم است. همچنین می توان از رنگ عایق رطوبتی نانو به صورت ترکیبی با ملات و دیگر مصالح استفاده و متریال جدیدی مانند ملات ضد آب تولید نمود.

عایق ضد رطوبت s4 عایق ضد رطوبت s4, ضد زنگ پایه قیر S4

مزایا مصرف عایق رطوبتی S4 :

  1. به علت سیالیت و نفوذ در فلز و بتن بعد از مصرف سریع خشک شده و دچار پوسته نمی شود.
  2. در برابر آب دریا، شرایط جوی، اسید ها و باز ها، بخار و گاز حاصل از احتراق مقاوم می باشد.
  3. دارای چسبندگی بسیار عالی بر روی سطوح فلز ، آسفالت و بتن می باشد.
  4. اجرای آن بسیار سریع و آسان می باشد.

شناسایی علت ایجاد رطوبت در فضا و منبع رطوبت باید پیش از اقدام برای رفع آن صورت گیرد، که اگر این شناسایی به درستی انجام شود، می تواند سبب کاهش هزینه های فعالیت های لازم برای حل مشکل شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.