قیمت انواع قیر مایع عایق کاری انواع سازه ها در کرج : نفت خام مایعی غلیظ و افروختنی به‌رنگ قهوه‌ای سیر یا سبز تیره یا سیاه است که در لایه‌های بالایی بخش‌هایی از پوسته کره زمین یافت می‌شود. نفت شامل آمیزه پیچیده‌ای از هیدروکربن‌هایی گوناگون است . با توسعه و پیشرفت تکنولوژی حفاری در اواسط قرن نوزدهم و تکنولوژی تقطیر و پالایش نفت در اواخر قرن نوزدهم و استفاده از آن در موارد غیر سوختی، جهش حیرت‌آوری بوجود آمد. بطوری که امروزه صنایع پتروشیمی نقش اساسی و بنیادی در رفع نیاز عمومی جامعه به عهده دارد .

قیمت انواع قیر مایع عایق کاری انواع سازه ها در کرج

یکی از معمول ترین راه ها در ساخت و بسته بندی قیر در کشور ما قیر مایع است، در واقع قیر مایع از ترکیب مواد نفتی است که بعد از تولید برای عرضه در بشکه های قرار داده می شوند و به همان صورت به مشتری فروخته می شود، شکل ظاهری قیر مایع به رنگ سیاه است، بسیار غلیظ و دارای خواص چسبندگی است. همانطور که گفته شد قیر مایع طی فرآیندی از قیر جامد تولید می شود که طی این مراحل قیر با حلال هایی مخلوط شده و سپس قیر مایع مورد نظر به دست خواهد آمد اما حلال های مورد استفاده برای تولید قیر مایع در چند نوع وجود دارند که موجب می شود قیر مایع در 3 نوع تولید گردد، در ادامه این 3 نوع قیر را برای شما شرح خواهیم داد اما اکنون برای آشنایی بیشتر شما می پردازیم به انواع محلول های قابل استفاده در قیر مایع، که عبارتند از:

  • حلال سبک مانند نفتا
  • حلال متوسط مانند نفت چراغ
  • حلال سنگین مانند گازوئیل

همانطور که متوجه شدید قیر در انواع مختلفی تولید و ارائه می شود به همان دلیل نیز ممکن است این تفاوت در نوع و ترکیب در نحوه قیمت گذاری های بسیار تاثیر داشته باشد اما علاوه بر آن موارد دیگری نیز وجود دارند که می توان گفت بر روی قیمت گذاری قیر تاثیر مستقیم دارند. جهت اطلاع از فروش و قیمت محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر مایع عایق بندی قیر مایع عایق بندی, انواع قیرهای مایع

این قیرها پس از مصرف،حلال آن تبخیر شده و قیر دوباره جامد می گردد. البته قیرهای محلول خود بر سه نوع هستند:
۱-قیرهای مایع زودگیر : این قیرها از نوع حل کردن قیر ۱۰۰/۸۵ در داخل حلال نفتا بدست می آید چون حلال نفتا خود به راحتی تبخیر می شود. به آنها قیرهای زودگیر می گویند.

۲-قیرهای مایع کندگیر: این قیرها از حل کردن قیر ۱۰۰/۸۵در داخل نفت چراغ بدست می آید. چون این حلال نسبت به حلال قبلی دیرتر تبخیر می شود. به آنها قیر کندگیر می گویند.

۳-قیرهای مایع نوع دیرگیر: از حل کردن قیر نوع ۱۰۰/۸۵در گازوئیل و یا نفت سیاه بدست می آید. که حلال تبخیر نمی شود. پس از تجزیه قیر سخت می گردد. البته قیرهای مایع دیگری هم هستند از نظر ویسکوزیته مثل این قیرها هستند که در حلال نفتا بدست آمده اند. S125یکی از این قیرهاست. البته از حل کردن قیر۱۰۰/۱۵۰ و ۵۰/۴۰در حلال نفت چراغ قیرهای مایع نوع CBهستند. که در بخش قیرهای مایع قرار می گیرند.