فروش قیر اصلاح شده با مواد پلیمری جهت عایق کاری رطوبتی : با توجه به آنکه قیر خالص به دست آمده از پالایشگاه کیفیت و مشخصات مورد نیاز استفاده در کاربردهای متنوع را ندارد، محققان همواره سعی در اصلاح و بهبود کیفیت آن هستند. اصلاح قیر نه تنها به بهبود کیفیت آن کمک می کند بلکه باعث افزایش طول عمر آن و کاهش هزینه های نگهداری نیز می گردد. از موارد ضعف در عمده قیرها می توان به خاصیت کشسانی کم، حساسیت دمایی، محدود بودن عملکرد در دماهای مختلف اشاره کرد. جهت اصلاح عملکرد آن از افزودنی های متفاوتی استفاده می گردد، از عمده افزودنی های قابل استفاده می توان به پلیمرها از جمله SBS و SIS اشاره نمود. از عمده خواص قیرهای اصلاح شده پلیمری می توان به عملکرد و خاصیت چسبندگی مناسب در دماهای کم و زیاد، مقاومت مناسب در مقابل روان شدن و تغییرات دمایی، کم بودن حساسیت در برابر دما، استحکام کششی، عملکرد کشسانی مناسب و افزایش سختی در دماهای بالا اشاره کرد.

فروش قیر اصلاح شده با مواد پلیمری جهت عایق کاری رطوبتی

قیرهای اصلاح شده پلیمری شامل انواع مختلفی می باشند که در همه آنها خواص آسفالت های ساخته شده از این قیرها در مقایسه با آسفالت های ساخته شده از قیرهای سنتی از نظر مقاومت به شرایط جوی بخصوصی حرارت و برودت، طول عمر و دوام در مقابل بارهای ترافیکی به نحو محسوسی افزایش میابد. اگرچه قیرهای بهینه شده با پلیمر در مقایسه با قیرهای سنتی دارای قیمت بالاتری می باشند لیکن بواسطه افزایش طول عمر آسفالت در بسیاری از مواقع استفاده از آنها در کل به صرفه تر می باشد. این محصول برای مصارف خاصی مد نظر گرفته شده و بسیاری از شرکت های مصرف کننده برای در اختیار داشتن بهترین نمونه های قیر پلیمری در بازار های ایران تلاش های بسیار زیادی می نمایند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد کاربرد قیرهای اصلاح شده با پلیمر :

  • عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی نظیر کف، سقف و دیوارهای داخلی و خارجی در برابر آب و بخارات.
  • عایق کاری نواحی مانند سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و ...
  • ترمیم عایق های رطوبتی قدیمی مانند ایزوگام، قیرگونی و آسفالت.

فروش قیر اصلاح شده فروش قیر اصلاح شده, انواع قیر های اصلاح شده پلیمری

از اختلاط پودر لاستیک های بازیافتی و در صورت لزوم افزودنی های معدنی و یا مواد الیافی دیگر با قیر خالص تهیه می‌شوند و باید با مشخصات استانداردهای معتبر مطابقت داشته باشند. قیرهایی که از این راه اصلاح می‌شوند از نظر کندروانی به سه گروه یک تا سه به ترتیب با غلظت زیاد تا کم تقسیم می شوند. پودر باید با قیر داغ تا آنجا مخلوط شود و واکنش نشان دهد، که ذرات لاستیک، پیش از مصرف قیر، به اندازه کافی متورم و منبسط شود. پودر لاستیک به کار رفته برای تهیه این قیر باید دارای خواص منطقه در استانداردهای معتبر باشد. قیر اصلاح شده با پودر لاستیک برای آسفالت گرم ،مصرف می شود. درصد الیاف موجود در آسفالت نباید از نیم درصد و در صورت استفاده برای قیرپاش این نباید از یک دهم درصد وزنی پودر لاستیک بیشتر باشد.