بهترین چسب پلی یورتان جهت آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه : شیشه ها حساس ترین قسمت نما هستند که باید در هنگام بارش باران از بیرون آنها مطمئن بود تا نم به داخل نزند. پنجره ها امروزه دوجداره هستند و می توان ۸۰ درصد از آنها مطمئن بود ولی باز هم در بعضی جاها دیده شده که از چنین پنجره هایی آب وارد خانه شده است برای آب بندی شیشه از چسب های سیلیکون و اکواریوم استفاده می کنیم. برای آب بندی کامپوزیت نما کامپوزیت را فقط باید با بندکشی پلاستیکی عایق بندی کرد چون از نظر زیبایی خراب می شود. پلاستیک ها را باید لای درزهای کامپوزیت مانند روز اول که ساختمان را می سازند درست کرد و غیر این هر کاری انجام دهیم دوباره آب نفوذ می کند.

بهترین چسب پلی یورتان جهت آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه

نمای شیشه ای از جذاب ترین و مدرن ترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند که باید در آب بندی نما به شدت حوصله و دقت به خرج داد. هنگامی که در حال پر کردن درزها و شکاف های نمای شیشه ای هستید باید ابتدا چسب کاغذی را در کنار درزه بزنید تا اگر چسب بر روی شیشه برخورد کرد با جداسازی چسب کاغذی بتوانید از بروز مشکل جلوگیری کنید. زیرا ممکن است پاک کردن شیشه به طور مستقیم موجب بروز خط و خش بر روی آن شود که زیبایی ساختمان را به شدت تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 آب بندی نمای کامپوزیتی آب بندی نمای کامپوزیتی, بهترین عایق های نما

دلایل ممتاز بودن چسب های پلی یورتان برای آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه :

  • برای پوشاندن درز های نماهای شیشه و کامپوزیت بهترین انتخاب چسب های پلی یورتان هستند که ویژگی های زیر، باعث آسایش خیال شما خواهد شد .
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید، رطوبت و تنش های دمایی.
  • خاصیت الاستیک فوق العاده در کنار قدرت چسبندگی بالا و مقاومت در برابر پارگی.
  • و سرعت مناسب خشک شدن بر روی سطح و عدم نیاز به زیرسازی.
  • از عوامل اصلی تناسب این چسب ها برای آب بندی نمای ساختمان می باشند .

مراحل اجرای آب بندی نمای کامپوزیت یا شیشه با چسب های پلی یورتان :

برای آب بندی نمای کامپوزیت باید تمامی درزها با چسب آب بندی پر شود . مراحل اجرای کار به شر ح زیر است :

  1. ابتدا تمامی لاستیک های آب بندی فرسوده شده از روی نما برداشته شده و سپس کامپوزیت اطراف درزها را با چسب کاغذی می پوشانیم .
  2. اهمیت اجرای این مرحله در چسبندگی بالای چسب های پلی یورتان با سطوح است، پاک کردن کامل این چسب از روی کامپوزیت غیرممکن است و سبب تخریب جلوه نمای ساختمان می شود .
  3. در مرحله بعد درز بین کامپوزیت ها با چسب پر می شود، چسب خارج شده از کارتریج باید یکنواخت بوده تا خروجی کار یکدست باشد، به همین دلیل باید میزان پارگی کارتریج و زاویه ی قرارگیری آن با سطح تنظیم شود تا کیفیت نهایی کار قابل قبول باشد .
  4. در پایان نیز با یک کاردک روی چسب ها صاف شده و چسب های کاغذی از لبه ی کامپوزیت ها کنده می شود.