فروش عایق نانو پلیمر مناسب ترین عایق استخر در کرج : همانطور که می دانید نانو یکی از فناوری های جدید است که لباس های دارای این خاصیت با ضد آب بودن شان معروف شده بودند. پس این ویژگی می تواند در آب بندی استخر بسیار کاربردی باشد. در فناوری نانو از مواد در مقیاس و بافت بسیار کوچک استفاده می شود که آب امکان عبور از آن را نخواهد داشت و این نوع مواد همچنین از مقاومت بالایی به خاطر فرمول پیچیده اشان برخوردار هستند که شما را از دغدغه ها در رابطه با نشتی استخر دور خواهند کرد. عایق رطوبتی استخر نسبت به عایق حرارتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و جنبه‌های مختلفی از کار را در برمی‌گیرد. شناخت و درک ساختار فیزیکی استخر و متعاقباً انتخاب روش و مواد عایق‌کاری مناسب از اصول مهم ساخت استخر است. عایق رطوبتی را می‌توان در هر مرحله از ساخت استخر به کار است.

فروش عایق نانو پلیمر مناسب ترین عایق استخر در کرج

عایق استخر نانو پلیمر ، مناسب جهت عایق سازی استخر های نوساز و یا استخر های کهنه در بر دارنده ترک. این محصول محصولی بسیار مناسب در رویارویی با روش های سنتی بوده و مزایای متعددی را در بر دارد. از جمله این مزایا می توان به جلوگیری از شوره زدگی و رشد قارچ و کپک و همچنینی قابلیت کشسانی و ضد ترک بودن اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مواد نانو پلیمری استخر مواد نانو پلیمری استخر, عایق کاری استخر در کرج

روش اجرای این محصول از قرار زیر می باشد :

1- محلول نانو پلیمر را با ترکیبی از سیمان و ماسه بادی که به نسبت مساوی با هم ترکیب شده اند به صورت دو غاب یا رنگ روی سطح مورد نظر اجرا نمایید. اگر ماسه بادی در دسترس نبود می توان به جای آن از پودر سنگ الک شده استفاده نمود. متوسط میزان نسبت نانو پلیمر با مخلوط سیمان و ماسه بادی یک به یک می باشد ولی می توان سیمان و ماسه بادی را تا دو برابر افزایش یا به نصف کاهش داد.

2- محلول به دست آمده را مانند رنگ یا دوغاب به وسیله قلم، جاروی پلاستیکی یا غلطک رنگ روی سطح مورد نظر خود اجرا نمایید.

3- زمان گیرایش نانو پلیمر تقریبا سه ساعت بعد از اجرا می باشد و از تردد از روی سطح به مدت دوازده ساعت خودداری شود.

4- نانو پلیمر را می توان با ماده رنگ پلاستیک ترکیب و به صورت رنگی اجرا نمود. ** توجه: به جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از تشنگی سیمان پیشنهاد می گردد قبل از اجرای محصول، نانو پلیمر را به نسبت 1 به 4 با آب ترکیب نموده (نانو پلیمر به آب) و روی سطح سیمان کشیده و اجازه دهید خشک شود. در این صورت پس از اجرای دوغاب، آب آن توسط سیمان تشنه جذب نشده و واکنش دوغاب با کیفیت بهتری صورت خواهد گرفت.