کاربرد پوشش های پلیمری استخری در عایق شدن سطوح استخر : عایق بندی استخر می تواند در تنها با دیواره های بتنی دوام بیاورد و دیر یا زود آب استخر نشت می کند به همین دلیل عایق بندی استخر یکی از کارهای ضروری است که هنگام ساخت استخر باید انجام شود. دیوارهای بتنی یا دیوارهایی از جنس بلوک توخالی جهت اطمینان حاصل کردن از عایق بودن دیوارها و این که آب استخر در آینده نشت نکند کافی نیست. قبل از استفاده از استخر باید عایق بندی استخر یا ایزوگام استخر انجام شود تا در آینده مشکلی پیش نیاید. یکی از انواع مواد پوشش دهنده متریال ها برای آب بندی و عایق نمودن استفاده از طیف گسترده پلیمر می باشد. پلیمرها با خاصیت عایق بندی و آب گریز نمودن تمام سطح می تواند پوشش قابل اطمینان برای انواع متریال هایی باشد که گمان در معرض بودن رطوبت در آن احساس می شود.

کاربرد پوشش های پلیمری استخری در عایق شدن سطوح استخر

پوشش پلیمری برای انواع مواد مختلف در گروه های مصرفی مختلفی طبقه بندی می شود. از عایق کاری چوب و کاغذ تا آب بندی استخر و سازه های فلزی و شیشه ای می توان از مواد عایق پلیمری استفاده نمود. یکی از پرمصرف ترین موارد پوشش پلیمری استفاده بعنوان مواد آب بندی استخر می باشد. این پلمیر دو جزیی که با ترکیب انواع پلیمرهای جامد و سیمان های پلیمری قابل اختلاط و استفاده می باشد می تواند انواع سطوح بتنی و سیمانی را که در معرض انواع فشارهای هیدرواستاتیک و مکانیکی می باشند را عایق کاری نموده و کاملا آب بند می سازد. ضخامت ایجاد شده روی سیمان و بتن تا حدود 3 میلی متر قابل تامل و مطلوب می باشد. این حد ضخامت در انواع مواد عایق کاری تقریبا بیشترین میزان ضخامت می باشد و در همین حالا کاملا انعطاف پذیر و مقاوم در برابر فشارات مکانیکی و هیدرولیکی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلیمری در استخر پوشش های پلیمری در استخر, عایق کاری انواع استخر

عدم نیاز به بستر کاملا خشک برای اجرای مواد پلیمری یکی از بزرگترین مزیات این مواد آب بندی استخر می باشد چرا که برای آب بندی استخر نیاز به خشک بودن کامل سطح نمی باشد و در حالت نیمه خیس هم قابل اجرا می باشد. سهولت اجرا و مدت زمان استفاده و بهره برداری از عایق پلیمری کاملا مورد توجه مصرف کنندگان می باشد و یکی از مطمئن ترین مواد اب بندی استخر به شمار می رود. مقاومت فوق العاده در مقابل نور خورشید و سیکل های متناوب و خشن محیطی داشته و این گونه مواد حدودا بالاترین عمر از در میان انواع مواد آب بند کننده دارد.