بهترین و مدرن ترین عایق الاستومری لوله ها در کرج تهران : در تاسیسات ساختمان ها برای جلوگیری از مصرف سوخت اضافی، باید از اتلاف گرما در قسمت های مختلف تاسیسات در ساختمان ها جلوگیری شود و گرمای ایجاد شده بایستی به سمت اتاق ها و سایر قسمت هایی که به گرما نیاز دارند منتقل شود . برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی باید تمامی لوله ها و مخزن و سایر قسمت های تاسیسات عایق کاری شود . در تاسیسات ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و کنترل سر و صدا و همچنین جلوگیری از نفوذ رطوبت، تمامی قسمت های مختلف اعم از لوله ها و مخزن و دیگ تاسیسات با مواد مخصوص عایق پوشانده می شود و راه مناسبی برای صرفه جویی در مصرف انرژی هم محسوب می شود . وظیفه اصلی تمامی عایق ها جلوگیری از هدایت حرارت به خارج و همچنین جلوگیری از انتقال صدا و رطوبت می باشد .

بهترین و مدرن ترین عایق الاستومری لوله ها در کرج تهران

عایق های الاستومری از جنس NBR و EPDM می باشد که برای جلوگیری از انتقال حرارت استفاده می شوند . عایق های الاستومری از اتیلن و پروپن ساخته می شود که دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارد و به علت استقبال عمومی جایگزین مناسبی برای عایق های قدیمی از جمله پشم شیشه ، پشم سنگ و ... می باشد .بهترین و مدرنترین راه برای عایق کاری لوله ها، استفاده از عایق های فوم است. این عایق ها انواع مختلفی دارند. عایق های الاستومری، عایق فوم پلی یورتان و فوم پلی اتیلن انواعی از این عایق ها هستند که عایق های الاستومری از بهترین این عایق ها می باشند. این عایق ها در طول های بلندی وجود دارد که سرعت نصب و عایق کاری را بسیار بالا می برد. عایق های فوم لوله ای در سایزهای متفاوتی وجود دارد، از سایزهای ۱.۲ اینچ گرفته تا سایز های ۲ و ۳ اینچ برای این منظور تولید می شود.

  • فوم های لوله ای را برش داده و از یک لبه برش داده دور لوله می پیچیم.
  • درزها را با استفاده از چسب و نوار درزگیر می پوشانیم. البته در برخی موارد این عایق ها به صورت خود چسب دار بوده و نیازی به استفاده از نوار درزگیر نداریم.
  • اتصالات لوله ها و محل چرخش لوله ها را با برش های مخصوص و نوارهای درزگیر می پوشانیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله های تاسیسات عایق کاری لوله های تاسیسات, انواع عایق لوله فومی

با توجه به میزان دما سیال و اختلاف دما با محیط بیرون و همچنین میزان اهمیت هدر نرفتن حرارت ضخامت عایق لوله ای مشخص می گردد . ضخامت های رایج عایق لوله ای الاستومری عبارتند از : 9 میلی متر – 13 میلی متر – 19 میلی متر – 25 میلی متر و 32 میلی متر . در بین ضخامت های مذکور می توان ضخامت 9 میلی متری را رایج ترین آن ها دانست و در بسیاری از ساختمان ها و پروژه ها نرمال می باشد .