بروزترین و جدیدترین روش های عایق کاری رطوبتی قسمت های ساختمان : رطوبت و نم از مشکلات عمده بسیاری از ساختمان ها است که گاهی موجب بروز خسارت های جبران ناپذیری می گردد. رطوبت موجب رشد قارچ و کپک شده و بوی نامطبوعی نیز ایجاد می کند. از این رو به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به لوله ها، دیوار، سقف و کف ساختمان ، عایق کاری رطوبتی انجام می شود. عایق رطوبتی به عایق هایی گفته می شود که از نفوذ رطوبت از یک طرف به طرف دیگر جلوگیری می کند. از انواع عایق های رطوبتی می توان به ایزوگام ، قیر ، عایق پلیمری ، عایق نانو و اپوکسی اشاره نمود. در ادامه به معرفی انواع متریال مورد استفاده در عایق کاری رطوبتی نانو و پلیمری پرداخته شده است.

بروزترین و جدیدترین روش های عایق کاری رطوبتی قسمت های ساختمان

از بروزترین و جدیدترین روش های عایق کاری رطوبتی دیوار و سایر قسمت های ساختمان ، عایق رطوبتی نانو می باشد. در واقع این عایق به صورت رنگ است که در ساخت آن از نانوذرات استفاده می گردد. از جمله کاربردهای عایق کاری رطوبتی نانو می توان به عایق کاری دیوار، پشت بام ، استخر و لوله های آب اشاره نمود. از مهم ترین مزایای عایق کاری رطوبتی نانو سهولت و سرعت اجرا می باشد. زیرا به راحتی با کمک ابزارهای ساده ای همچون قلمو، اسپری و رول و به صورت رنگ آمیزی ، قابل اجرا می باشند. علاوه بر این از دوام بالایی نیز برخوردار بوده و در برابر شرایط مختلف جوی و تابش نور آفتاب مقاوم می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

جدیدترین عایق رطوبتی جدیدترین عایق رطوبتی, بهترین عایق های نانو رطوبتی

عایق های رطوبتی مدرن :

از انواع عایق های نوین می توان به ایزوشینگل، ایزوفلکس، نماسیل، واترسیل اشاره کرد.

ایزوشینگل: این محصول لایه ای مستحکم از نوعی قیر اصلاح شده با پلیمرهای مرغوب است که به وسیله یک لایه پلی استر یا تیشو تقویت گردیده است. ایزوشینگل پوشش مناسبی برای سقف های شیبدار با زاویه بیش از ۱۵ درجه است. نصب آسان، بارگذاری اندک بر سازه سقف، عمر طولانی، تنوع در طرح و رنگ و جلوه زیبا از مزایای این عایق محسوب می شود.
ایزوفلکس: این عایق به صورت سرد و مایع اجرا شده و دارای مزایایی از جمله: ایجاد پوشش یکپارچه و بدون درز، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، وزن کم در واحد سطح، خاصیت عایق حرارتی و قابل اجرا در سطوح غیر هندسی می باشد.
نماسیل: پوشش عایق بر پایه آب و متشکل از رزین ها و پوشش دهنده های با ثبات می باشد که پس از اجرا ضمن محافظت از سطح زیر کار و ممانعت از شوره زدن آن، عایق رطوبتی کامل برای سطح ایجاد می کند. این محصول در رنگ های مختلف جهت نمای خارجی و داخلی ساختمان، سقف های شیب دار و استخرها و بر روی کلیه سطوح با هر جنسی قابل اجراست.
واترسیل: ترکیبی الاستومری که بر پایه آب و یا حلال قابل عرضه بوده و به عنوان عایق رطوبتی و پوشش محافظ روی سطوح کاشی، سرامیک، بتن و مخازن فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.