عرضه ماستیک درزگیر بر پایه قیر جهت درزبندی سطوح آسفالتی : یک نوع ماستیک درزگیر بر پایه قیر جهت پر نمودن و آب بندی درزها روی سطوح آسفالتی مقاوم در برابر حلال های نفتی و سوخت که به صورت گرم اجرا می شود. ماستیک ماده ای با چسبندگی بالا برای درزگیری و آب بندی سطوح ترک خورده و شیارها است که در صنایع ساختمان، راه سازی و نگهداری و انتقال آب کاربردهای فراوانی دارد. برای استفاده از ماستیک های گرم اجرا، آنها را حرارت می دهند و بصورت گرم ریز بر روی شیارها و منافظ سطوح ترک خورده قرار می دهند. میزان حرارت نباید به حدی باشد که باعث سوختگی ماستیک و از بین رفتن خاصیت آن شود. از مؤثرترین و پیشرفته ترین روش ها برای جلوگیری از نفوذ آب به روسازی و پیش گیری از تخریب آن، پر کردن ترک های موجود بر سطح راه با ماستیک های پلیمری می باشد.

عرضه ماستیک درزگیر بر پایه قیر جهت درزبندی سطوح آسفالتی

انجام درزگیری با ماستیک پلیمری مناسب و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص و توسط اکیپ اجرایی مجرب، باعث افزایش چشم گیر طول عمر روکش آسفالتی می شود. همچنین درزگیری ترک ها پیش از انجام روکش مجدد آسفالت، انعکاس ترک ها به لایه آسفالت جدید را به مراتب کاهش می دهد. درزگیری ترک ها به عنوان یک روش نگهداری پیشگیرانه محسوب می شود. نحوه انجام درزگیری ترک ها به دو روش کلی آب بندی ترک و پرکردن ترکها می باشد. آب بندی و پر کردن ترک ها در رویه های آسفالتی، از فعالیت های لازم و مهم تعمیر و نگهداری بوده که به منظور کاهش نفوذ آب و مواد تراکم ناپذیر به درون سیستم روسازی و کاهش نرخ خرابی روسازی، ضروری می باشد. ارزیابی و درجه بندی وضعیت روسازی به تعیین این امر که کدام روش نگهداری روسازی مورد نیاز می باشد، کمک می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خواص و مزایا ماستیک درزگیر بر پایه قیر :

  1. مقاوم در بر برایر سوخت هواپیما
  2. چسبندگی بالا بدون نیاز به پرایمر
  3. مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  4. پایدار در محیط های گرمسیر و استوایی
  5. مقاوم در برابر رخنه سنگ ها
  6. پایداری در برابر نفت، گریس، روغن و انواع سوخت.

ماستیک درزگیری آسفالت ماستیک درزگیری آسفالت, چسب ماستیک درزبندی ترک جاده

درزگیری ترک ها موجب کاهش نفوذ آب و واد تراکم ناپذیر به لایه های زیرین و زیر سازی آسفالت می گردد که منجر به افزایش دوام و عمر زیر سازی می گردد. ماده درزگیر در مخزنی که مجهز به پوشش دو جداره با سیستم گرمایشی غیر مستقیم(روغن داغ) و همزن می باشد، گرم می شود. سطح زیر کار باید مسطح، صاف، سخت، فاقد اجزاء سست و همچنین باید عاری از هرگونه آلودگی محیطی مانند روغن، چربی، گرد و خاک، عوامل عمل­ آوری و … باشد. سطوح تخریب شده باید با ترمیم کننده مناسب تعمیر و تسطیح شود. لازم است قبل از اعمال هرگونه پوشش سطح زیر کار با برس و قلم­مو تمیز و آماده عملیات پوشش­ دهی باشد. برای ذوب کردن ماستیک پیشنهاد می شود که از حرارت غیر مستقیم و ظرف مناسب استفاده شود.