پخش و توزیع رنگ عایق استخر پایه آبی در سراسر کشور : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه پودر های میکرونیزه معدنی و رزین های پایه آب است. عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل ‌اجرا می‌باشد.

پخش و توزیع رنگ عایق استخر پایه آبی در سراسر کشور

عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است. رنگ آمیزی استخرها و حوضچه های سیمانی از دیر باز مورد توجه بوده است و همراه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت رنگ های مخصوص، جهت رنگ آمیزی استخرها و حوضچه ها و جکوزی ها و آبنماها و سایر سازه های در مجاورت دائمی با آب این فرایند تقویت شده و روز به روز بر کیفیت رنگ های تولیدی برای مصارف مشابه افزوده شده است . شرکت شیمیایی بتن پلاست نیز از این غافله عقب نمانده و با فرمولاسیون ویژه خود اقدام به تولید رنگ استخری با قابلیت پوشش دهی بالا و با قابلیت عایقکاری همزمان نموده است . رنگ استخری بر پایه آب تولید شده و قابلیت انحلال در آب را دارد . این محصول بر پایه رزین های آکریلیک و مواد آب بند کننده و افزودنیهای خاص شیمیایی فرموله و تولید شده است و پس از اجرا روی سطح ، با پر نمودن ترک های زیر کار ، پوششی یکپارچه با قابلیت عایق بودن برای سطوحی که در مجاورت دائمی با آب و رطوبت هستند ، ایجاد می کند. رنگ استخری عموماً به رنگ آبی تولید و عرضه می شود ولی با توجه به نظر کارفرما می تواند در رنگ های مختلف تولید و عرضه شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری پایه آب رنگ استخری پایه آب, انواع عایق های آبی استخر

رنگ‌های یکی از عوامل زمینه دکوراسیون هستند که آگاهی درباره آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب نوع و اثر به جامانده از آنها داشته باشد. از جمله رنگ‌های ساختمانی، می‌توان به رنگ‌های پایه آب اشاره کرد که به دلیل زود خشک‌شدن طرفداران بیشتری دارد از آنجایی که این نوع رنگها حلال در آب می باشد و براحتی با آب حل می شوند، هیچ گونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد. رنگ آکریلیک استخری نیپون مقاومت بالایی نسبت به آب و اشعه فرا بنفش خورشید (UV) دارد و 100 % قابل شستشو می باشند و همین امر باعث می شود که از این نوع رنگها در رنگ آمیزی استخر استفاده شود.