کاربرد عایق های حرارتی دیواری و مزایای آنها در ساختمان سازی : محصولاتی که از هدر رفت انرژی ممانعت می نمایند در مرحله ابتدایی اجرا دارای هزینه هایی هستند. در واقع اینکه از چه متریالی به عنوان عایق استفاده شود، ابعاد و سایز فضای عایق بندی، دستمزدهای پرداخت شده دلیلی بر متفاوت بودن هزینه در این زمینه می باشد و البته نکته بسیار مهم اینکه مهمترین و تاثیر گذار ترین عامل در هزینه این محصولات جنس و نوع متریال استفاده شده است که قسمت اعظم هزینه مربوطه را در بر می گیرد. با بهره گرفتن از محصولات ممانعت کننده از هدر رفت سوخت می توان به راحتی آسایش را در منازل ایجاد نمود و به صورت بسیار جدی مصرف سوخت را کاهش داده و ارقام نجومی درج شده در قبض های پرداختی را به صورت چشمگیری کاهش داد.  

کاربرد عایق های حرارتی دیواری و مزایای آنها در ساختمان سازی

بسیاری از افراد در گذشته بر این باور بودند که مصالح ساخت و ساز مانند آجر، سیمان، چوب، بتن و …. می توانند مانع هدر رفت انرژی شوند اما این متریال ها خود در جا به جایی و انتقال انرژی موثر هستند و به هیچ وجه نمی توان از آنها به عنوان عایق نام برد. با توجه به بررسی های انجام شده در رابطه با فراورده هایی که در راستای ایزوله نمودن محیط طراحی و تولید می شوند عایق حرارتی روکار دیوار موفق به کاهش ۵۰ درصدی مصرف انرژی شده است و همچنین کیفیت دمای محیط و مسئله خنک بودن  ساختمان در فصول گرم  سال را به خوبی ساماندهی کرده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فواید عایق کاری ساختمان :

  • کاهش اتلاف انرژی و گرم نگه داشتن فضای درون خانه
  • کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیطی آرام و کم صدا
  • حفاظت از ساختمان در برابر آتش سوزی
  • افزایش دوام سازه با حفاظت از آن در برابر انواع خوردگی ها و رطوبت
  • سازگاری با محیط زیست و همسو بودن با توسعه زیست مدار 
  • ایجاد آسایش حرارتی برای ساکنان از طریق جلوگیری از تبادل گرما بین فضای درون و بیرون
  • حفظ تندرستی ساکنان با متعادل کردن رطوبت از طریق جذب آن و جلوگیری از رشد انواع حشرات و مخمر ها در فضای خانه.

عایق حرارتی دیواری عایق حرارتی دیواری, بهترین روش های عایق بندی

از عایق های حرارتی برای متعادل نگه داشتن دمای منزل و یا واحد مسکونی یا اداری… و در کل واحد ساخته شده استفاده می کنند. در گذشته برای اینکار از عایق های حرارتی مانند پشم شیشه استفاده می کردند. اما امروزه با توجه به مشکلات پشم شیشه و آزبستی که وجود دارد. دیگر به ندرت از این نوع عایق استفاده می گردد. بازدهی و طول عمر عایق مستقیما به نحوه ی حفاظت از مواد مواد عایق در برابر رطوبت صدمات مکانیکی  و شیمیایی وابسته است.