قیمت عایق نوار چسب آلومینیومی آب بندی لوله ها در کرج : در مصارف فشار قوی، برای جلوگیری از زنگ زدن لوله های زیر کار، به وسیله عایق پوش کردن لوله ها و یا حفاظت کاتدی توام با عایق پوش کردن انجام می گیرد که عایق پوش کردن لوله ها نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود. در روش عایق کاری سرد برای مصارف فشار قوی از مواد : رنگ آستری ( پرایمر)- نوار زیری - و نوار روئی استفاده می گردد. حفظ عایق کاری موجود ، کار ساده ای است که با تغییر فصل ، بازرسی های ساده ای را نیز شامل می شود. لوله ها را با لمس با انگشت خود در امتداد درزها و اتصالات بررسی کنید - اگر بتوانید انگشت خود را بین مفصل قرار دهید ، به چسب بیشتری نیاز است. نکته مهم دیگر برای مالکان این است که به دنبال علائم وجود سنجاب و سایر آفات باشید که می تواند به عایق آسیب برساند یا تداخل کند. 

قیمت عایق نوار چسب آلومینیومی آب بندی لوله ها در کرج

وقت خود را برای بررسی عایق لوله اختصاص دهید و تصمیم بگیرید که چه نوعی برای برای هر پروژه مناسب است - آماده سازی لوله ها قبل از تغییر شدید آب و هوا و بررسی کار در طول سال در طولانی مدت در هزینه و انرژی به شما کمک می کند. از پشم شیشه و پشم سنگ فشرده، عایق‌ حرارتی به صورت لوله می‌سازند به طوری که قطر داخلی آن‌ها برابر قطر خارجی لوله و ضخامت جداره عایق، برابر 1 و 1 1/2  و 2 اینچ است. طول این عایق‌ حرارتی برابر 90 سانتی متر است.  در قطرهای کوچک (تا 2 اینچ) به صورت یک تکه است که یک طرف آن بریده شده، باز کرده و بر روی لوله می‌اندازند قطرهای بزرگتر به صورت دو تکه ساخته می‌شود.  عایق حرارتی هدایتی پیش ساخته لوله را بدون روکش، برای داخل موتور خانه و قسمت‌هایی از داخل ساختمان که بعداً آن را روکش متقال، ماستیک و رنگ می‌کنند ساخته می‌شوند و با روکش کاغذی برای محل‌هایی از داخل ساختمان که نیازی به روکش ندارند و با روکش آلمینیوم به عنوان عایق حرارتی برای موارد خارج از ساختمان تولید می‌شوند.  استفاده از عایق حرارتی با روکش آلومینیوم محدودیتی ندارد.

انواع عایق های نواری انواع عایق های نواری, بهترین خدمات عایق بندی

فویل آلومینیوم چسب دار یا به عبارتی نوار آلومینیومی چسب دار به عنوان درزگیر و عایق حرارتی و برودتی کاربرد فراوان دارد. محل های با حرارت زیاد مثل لوله بخاری یا تاسیسات دیگر برای ایمنی بیشتر می توان از ورق آلومینیوم چسب دار به عنوان درزگیر استفاده کرد. در مواردی که نیاز است یک لوله یا اتصال برای صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفت انرژی عایق بندی شود بهترین گزینه نوار چسب فویلی است. با استفاده از این فویل آلومینیومی چسب دار شاید هزینه اولیه زیادی پرداخت کنید، ولی ایمنی و صرفه جویی در طول زمان چندین برابر هزینه صرف شده شما را خواهد برگرداند. برای ترمیم محل های مختلف که در معرض حرارت است نیز کاربرد فراوانی دارد. به همین دلیل به چسب ترمیم آلومینیوم نیز معروف است. قیمت نوار چسب آلومینیومی در فروشگاه ما نسبت به بقیه فروشگاه ها ارزان تر است. کیفیت مدل TOP TAPE بالا و طول آن ۵۰ یارد و پهنای آن ۵ سانتی متر است. چه در تاسیسات سرمایشی و چه در گرمایشی در تابستان و زمستان نوار چسب فویلی آلومینیومی مصرف انرژی شما را کاهش می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.