عرضه عایق سفید رطوبتی پوشش آب‌ بند کننده پایه آب بام : عایق بام سفید یا عایق سفید رطوبتی نوعی پوشش آب‌بند کننده پایه آب است که از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط‌ زیست ساخته‌شده است. عایق سفید بام قابل اجرا برروی کلیه سطوح اعم از فلزی، سیمانی، موزاییک، ایزوگام، آسفالت ترک خورده، چوب و … است و پس از خشک شدن کاملاً آب‌بند می‌شود. عایق سفید با قابلیت ایجاد پوشش یکپارچه، بدون درز، یکنواخت و با چسبندگی بالا، سطوح عمودی و افقی را کاملاً ایزوله و آب‌بند می‌کند. از عایق سفید برای آب‌بندی پشت بام، ساخت روف گاردن (بام سبز)، عایق استخر، عایق سرویس بهداشتی، ایزولاسیون مخازن آب و فاضلاب و … استفاده می‌ شود. 

عرضه عایق سفید رطوبتی پوشش آب‌ بند کننده پایه آب بام

نوع اصلی عایق های رطوبتی نانو پشت بام دارای کیفیت بسیار بالایی است. این عایق ها وزن پایین و کارایی بالا و همچنین قیمت مناسبی دارند. شما می توانید عایق های رطوبتی اصل را از مراکز معتبر فروش این محصول در شهر های مختلف تهیه نمایید. همچنین خرید آنلاین عایق رطوبتی نانو پشت بام یکی از راه های خوب برای خرید این محصول است. فروشگاه های اینترنتی زیادی انواع عایق های رطوبتی نانو پشت بام را در اختیار مشتریان قرار می دهند و از آنجایی که در فروش اینترنتی دست دلال ها کوتاه شده است شما می توانید با خرید اینترنتی از تخفیف خرید عایق رطوبتی نانو پشت بام نیز برخوردار باشید و قیمت کمتری را برای این محصول پرداخت کنید. صادرات عایق رطوبتی نانو پشت بام ارزان به کشور های مختلف جهان صورت می گیرد و عایق های صادر شده در کشورمان را می توان در بازار های مختلف جهانی پیدا کرد و کیفیت بالای آن باعث شده اعتبار خاصی داشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری بام در کرج عایق کاری بام در کرج, انواع عایق های بام

عایق بام سفید یک نوع عایق ‌رطوبتی جدید برای پشت بام است که نوعی پوشش آب بند کننده بر پایه آب است و از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط زیست ساخته می‌شود. این نوع عایق بر روی کلیه سطوح فلزی، سیمانی، موزائیک، ایزوگام، آسفالت ترک خورده و غیره قابل اجرا است. یکی از روش‌های جدید و مدرن آب بندی پشت بام استفاده از عایق رطوبتی تک جزئی است که از مواد پلیمری بر پایه آب تشکیل شده است. این عایق رطوبتی از رزین های پلیمری بهمراه مواد ریز دانه تشکیل شده است که این مواد از پشت بام در برابر رطوبت و آب به خوبی محافظت می‌کند. عایق‌های رطوبتی تک جزئی با محیط‌ زیست سازگاری دارند.