اجرای پوشش عایق بندی رطوبتی نانو پلیمری در آپارتمان ها : این عایق همان طور که از اسمش مشخص است از مواد پلیمری ساخته شده است و با افزایش میزان مواد پلیمری موجود در این عایق ، مقاومت عایق نانو به همان نسبت در برابر رطوبت افزایش پیدا می کند .مواد به کار رفته در این عایق باعث آب گریز شدن عایق های نانو پلیمر شده اند.همین امر باعث شده است این عایق ،دوام نسبتا خوبی داشته باشد. یکی از مهمترین اتفاقاتی که در این عایق افتاده است، این است که: کلیه عایق های نانو پایه آبی سیلیکونی دارند و برای محیط زیست ضرری ندارند .باعث ایجاد آلودگی در محیط زیست نمی شوند. عایق های رطوبتی نانو را روی بسیاری از مواد مثل : چوب، آجر، سطوح بتنی و سیمانی و….می توان اجرا کرد.

اجرای پوشش عایق بندی رطوبتی نانو پلیمری در آپارتمان ها

عایق رطوبتی گونه‌ ای عایق مایع آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای آب‌بندی پشت‌بام در ساختمان‌ها، استخرها و یا زیر سنگ، کاشی و موزاییک است. عایق رطوبتی پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به کار می‌رود و از فراورده‌های پلیمری ساخته می‌شود. عایق رطوبتی پلیمری، یک پوشش جهت جلوگیری ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف و باران و آب های زیر زمینی در استخر ها، پشت بام ها، موزائیک، سرویس بهداشتی، روف گاردن، سطوح فلزی، سیمانی و تمامی سطوح ساختمان می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو پلیمر عایق نانو پلیمر, انواع عایق های رطوبتی

در قسمت تعریف عایق نانو به ویژگی های از این عایق اشاره کردیم و در اینجا به طور کلی خاصیت ها و مزایای عایق رطوبتی نانو را مورد بررسی قرار می دهیم :

  • یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت در عایق کاری بحث قیمت و هزینه است عایق های رطوبتی نانو مقرون به صرفه است که این خود یک ویژگی مهم محسوب می شود.
  • دیگر مزیت این عایق عمر مفید آن است، که حدودا 30 سال دوام دارد.
  • عایق های نانو صد در صد ضد آب و آنتی باکتریال هستند.
  • محدودیتی در اجرا ندارند، در تمام سطوح قابل اجرا هستند.
  • عایق نانو دارای رنگ های مختلفی در بازار است که می توان از آنها استفاده کرد.
  • در عایق کاری پشت بام ها و سطوح افزایش وزن بعد از عایق کاری بسیار حائز اهمیت است. که در عایق نانو پلیمر وزن عایق به مقدار قابل ملاحظه ای کم است. و وزن پشت بام را بعد از عایق کاری افزایش نمی دهد .