انواع چسب های ایزوگام عایق بندی و زیرسازی در کرج تهران : یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند.

انواع چسب های ایزوگام عایق بندی و زیرسازی در کرج تهران

یکی از روش های ترمیم و تعمیر ایزوگام و لکه‌ گیری آنهایی که خراب شدن استفاده از چسب ماستیک است یک راه ساده برای افزایش طول عمر ایران از انواع چسب های ماستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چسب ماستیک_ قیری_ گرم:

نحوه اجرای چسب ایزوگام ماستیک قیری گرم، و سرد با یکدیگر متفاوت است. درجه حرارت و یا عمودی و افقی بودن در هنگام استفاده از این نوع چسب ماستیک ها مورد توجه نصاب قرار می گیرد. برای اجرای چسب ماستیک همچنین از  ابزار آلات ویژه استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک ایزوگام چسب ماستیک ایزوگام, انواع چسب های درزگیری

چسب ماستیک_قیری_ سرد:

از این چسب برای پر کردن درز های عمودی و افقی خصوصاً درز های انبساطی استفاده می شود.

چسب ماستیک_ پلی یورتان:

نوعی درزگیر بر پایه پلی اورتان که تحت تاثیر واکنش با رطوبت به سرعت خشک شده و محصول پلاستیکی نرم تشکیل میدهد. هنگام استفاده از این نوع چسب سر پمپ را داخل درز قرار داده و در یک جهت و به صورت پیوسته پر می کند.

نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد. باید توجه داشت که در زمان اجرای آن گرم اجرا دمای کار بیش از حد بالا نباشد تا باعث سوخته شدن آن نگردد. همچنین سطح زیر کار اجرای ماستیک ها باید کاملا تمیز و پاکیزه باشد. همچینین باید اجازه داد تا بسته به نوع محصول قبل بهره برداری کیورینگ ماستیک مورد نظر به اتمام رسیده باشد.