ایزولاسیون روف گاردن و بام سبز با انواع عایق های رطوبتی : با پیشرفت سریع تکنولوژی و به وجود آمدن مواد جدید، می توان بر روی بام هر خانه، آپارتمان، ویلا، اداره، مدرسه، بیمارستان و هر ساختمان دیگری یک باغ زیبا با گیاهان کوچک و بزرگ ایجاد کرد. به این ترتیب می توان از فضای بلا استفاده روی بام که همیشه در معرض تابش آفتاب است، با هزینه ای اندک برای ایجاد باغ استفاده کرد. این باغ ها می توانند در ساعات مختلف شبانه روز مورد استفاده ساکنین قرار گیرند. با توجه به اینکه ایجاد و احداث فضای سبز در شهرها به علت کمبود زمین و قیمت بالای آن، بسیار هزینه بر و گران است و اکثر زمین ها توسط ساختمان ها و خیابان ها اشغال شده است، با تبدیل بام ساختمان به باغ، می توان طبیعت تسخیر شده توسط شهر را به آن بازگرداند.

ایزولاسیون روف گاردن و بام سبز با انواع عایق های رطوبتی

یک بام سبز، بامی است که مقدار یا تمامی آن با پوشش گیاهی و خاک، یا با محیط کشت روینده، پوشانیده می‌شود. سبز پوش کردن بام نیازمند گیاهانی است که به دقت انتخاب شده‌اند تا در برابر محیط خشن و بی‌روح محیط پشت بام در شرایط کم آبی و بی آبی، عوامل اقلیمی، یخ زدگی، نسیم دریا و خشکی و غیره مقاومت کنند. نوع گیاهان انتخابی بسته به نوع آب و هوا و شرایط اقلیمی مختلف، متفاوت بوده و بام سبز، اوج تلفیق اجرا با محیط است. استفاده از پوشش گیاهی سبز در پشت بام یک اختراع جدید نیست. بامهای چمنی یک تکنیک ساختمان سازی چمنی متعارف و سنتی در بسیاری از نقاط جهان است. تفاوت بین یک بام سبز جدید و یک با سبز سنتی مربوط به تفاوت اهداف و مواد به کار رفته در این دو نوع بام می‌باشد. هدف اصلی در گذشته استفاده از چمن به منظور عایق بندی و حذف لایه آب بندی بوده است که اغلب با پوست درختان غان صورت گرفته است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزولاسیون روف گاردن ایزولاسیون روف گاردن, اجرای عایق رطوبتی روف گاردن

ما امروزه{ بام سبز} با هدف سلامتی زیست محیطی اقتصادی و در رابطه با بهبود مدیریت اصلاح فاضلاب سطحی در شهر و توجه به مسائل زیبایی شناسی است. گرایش های اخیر به معماری سبز همچنین شامل تنوعی از (دیوارهای سبز دیوارهای اکسیژن ساز نماهای سبز) و نماهای دیگر در صنعت می‌باشند. امروز جنبش بام سبز دیوارهای سبز را نیز در بر گرفته است. اکنون معماران و طراحان امکان پوشاندن یک ساختمان را با گونه‌های مختلف گیاهان برای اهدافی چون زیبائی عملکرد و… دارند.