خرید چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز در سراسر کشور : چسب‌ های مختلفی وجود دارند که در صنایع متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. چسب عضو جدانشدنی از صنعت بوده و برای کابردهای مختلفی از جمله چسباندن اشیاء مختلف به هم و پوشاندن درزها از آن بهره برده می‌شود. چسب‌ های صنعتی مانند چسب‌ های خانگی نبوده و دارای انواع بسیار مختلفی است که هر کدام کاربردهای متفاوت خودشان را دارند. چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز SPT ماده ای است یک جزئی که بر پایه رزین های اکریلیک و پلیمرهای نوع D تولید و به صورت سرد قابل اجراء می باشد . چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز SPT در محیط های اسیدی ، قلیائی ، نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و بدلیل داشتن پلیمرهای نوع D از قدرت انعطاف و چسبندگی بسیار خوبی در برودت های بالا برخوردار است .

خرید چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز در سراسر کشور

با توجه به اهمیت و ضرورت حفاظت از سازه های فلزی، بتنی و لوله های انشعابی نفت و گاز در برابر آسیب های حاصل از پدیده خوردگی و عوارض نامطلوب مستقیم و تاثیرات جانبی آن، از پوشش های حفاظتی و مقاوم پلی یورتان، جهت جلوگیری از خسارات ناشی از این پدیده استفاده می گردد. از این رو با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد رزین های پلی استر،ونیل استر، اپوکسی و پلی یورتان، که توسط الیاف های شیشه، کربن، بازالت یا آرامید تقویت می شوند، بصورت روز افزون در صنایع مختلف توسعه چشمگیری داشته است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب مقاوم در برابر بنزین چسب مقاوم در برابر بنزین, چسب های درزبندی و آب بندی

مزایای چسب های درزبندی :

- چسبندگی بالا بدون نیاز به پرایمر به سطوح بتنی، آسفالت، فلز، چوب و....  

- مقاومت بسیار بالا در برابر حلال های نفتی نظیر بنزین، گازوئیل، انواع روغن ها و... 

- مقاومت بالادر برابر شرایط جوی .

- پایداری مناسب در مناطق گرمسیری .

- دارای خاصیت ارتجاعی مناسب برای درزهای انبساطی و ژوئن ها.

- مقاوم در برابر رخنه سنگ ها.

روش مصرف عایق های ماستیک درزبندی :

- سطوح باید تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشند.

- سطوح باید خشک و عاری از هر گونه ذرات چسبنده سست باشند.

- برای ذوب کردن PanSeal-AS پیشنهاد می گردد از حرارت غیرمستقیم و ظرف مناسب استفاده شود و درحین ذوب کاملاً هم زده شود تا از گرم شدن موضعی و غیر یکنواخت جلوگیری شود.

- دمای ذوب از160 درجه سانتیگراد بالاتر نرود زیرا باعث سوختن و دودکردن رزین می گردد لذا پس از رسیدن به دمای ذوب حرارت را اندکی کم کنید.

- اجرای ماستیک PanSeal-AS  می بایست در دمای بالای 5 درجه سانتیگراد و در شرایط جوی خشک انجام پذیرد. دمای ماستیک PanSeal-AS هنگام ریزش از 145 درجه سانتیگراد کمتر نباشد.