عایق نانو ضد رطوبت برای کف ساختمان و سطوح مختلف : از عایق رطوبتی نانو می توانیم به جای ایزوگام و قیرگونی استفاده کنیم. کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر است . خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی مانند ایزوگام و قیرگونی در این روش وجود ندارد برای اجرای رنگ نانو تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید، تا پس از چند ساعت خشک شده و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه وظیفه کنترل رطوبت را به خوبی انجام می دهد، بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار می چسبد. برای جدا کردن لایه نانو عایق از وسایل مکانیکی باید استفاده نمود.

عایق نانو ضد رطوبت برای کف ساختمان و سطوح مختلف

آب بندی یعنی بهره گیری از یک سری مواد و مصالح به منظور ممانعت از نفوذ آب و نم درساختمان. در این میان، قیمت مایع نانو ضد آب نیز بسیار به صرفه است. به همین دلیل به راحتی می توانید آن را برای واترپروف کردن ساختمان استفاده کنید. در بخش الزامات عمومی ساختمان مباحث ملی ساختمان ایران عایق بندی ساختمان را این چنین تعریف نموده اند : حراست و نگهداری از ساختمان ها در مقابل بارش برف و باران و رطوبت خاک یک الزام است. عایق نمودن در برابر رطوبت باید برای کف ساختمان که در ارتباط با سطح نمناک است، پشت بام های مسطح، کف مکان های بهداشتی در طبقه ها، دیوارهای پارکینگ ها و جداره های زیر زمین در ارتباط با زمین های مرطوب، بدنه و دیوارهای استخر و سایر مکان هایی که در ارتباط با آب هستند انجام گیرد. نماهای ساختمان ها که در برابر نزولات جوی هستند باید عایق گردند. در یک ساختمان هر جا که شیرآلات آب استفاده شود باید کف فضای مربوط به آن به بهترین شیوه در آب گریز گردد. بهترین و مناسب ترین راه حل برای دستیابی به اهداف فوق استفاده از عایق رطوبتی نانو است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانویی عایق رطوبتی نانویی, انواع عایق های جدید

عایق نانو یا عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است. فناوری نانو در تولید ایزوگام و تولید عایق رطوبتی نانو و با ترکیب شدن مواد مختلف در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانومتر و همچنین با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هواگذر و بر اثر تاثیراتی که روی سطح می گذارد, باعث افزایش طول عمر عایق رطوبتی نانو می گردد و به همین علت عایق رطوبتی نانو از نظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. عایق نانو محصولی توانمند و منحصر به فرد بر پایه رزین های آکرلیک می باشد . عایق رطوبتی نانو بهترین جایگزین برای عایقکاری به روش های سنتی مانند ایزوگام می باشد . این نوع عایق در واقع پوششی آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری آب پایه, فرموله و تولید شده است و پس از خشک شدن کاملا آب بند می باشد .