پوشش دهی های مکان های گوناگون توسط ایزوگام طرح سرامیک : ایزوگام طرح دار در مدل های چمنی،آجرنما،موزاییکی ،آجرنمای رنگی و … تولید می گردد. ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری مدرن و پیشرفته ای می باشد که می تواند جایش را در همه مناطق باز کند و دارای نقش و رنگهای متنوعی است .و با کیفیت ۳۵ الی ۳۰ میکرون تولید می گردد. این نوع ایزوگام گران تر از ایزوگام فویلی است .چرا که زیبایی ایزوگام طرح دار بیشتر می باشد و به همین دلیل خرید این نوع از ایزوگام مقرون به صرفه می باشد.ایزوگام طرح دار بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود.بیشتر در نمای ساختمان استفاده می گردد. جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی است و از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت است.

پوشش دهی های مکان های گوناگون توسط ایزوگام طرح سرامیک

ایزوگام رنگی نوعی از ایزوگام های فویل دار می باشند که دارای طرح‌ های متعددی مانند از جمله طرح سرامیک، طرح چمن و طرح چوب و سنگ هستند که برای پوشش دهی های مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله نکاتی که باید در مورد این محصول بدانید آن است که معمولا از این محصولات در مناطق گرمسیری استفاده می‌شود و برای مناطق سردسیر گزینه مناسبی نیستند. همچنین باید عنوان شود که زیر سازی این نوع ایزوگام ها به نسبت نوع معمولی آن ها مقدار سخت تر است بنابراین باید سطحی که این ایزوگام ها چسبیده می‌ شود دارای هیچ گونه سنگ و ناصاف نباشد. این نوع ایزوگام ها از استحکام بیش تری به نسبت ایزوگام های معمولی در مناطق گرمسیر برخوردار هستند به شرط این که در هفته اول نصب این محصولات به این ایزوگام ها رطوبت نرسد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام طرح سرامیک ایزوگام طرح سرامیک, انواع ایزوگام طرح دار

مزایای ایزوگام طرح دار :

همانطور که می‌دانید ایزوگام‌ها مزایای بسیار زیادی دارند. ایزوگام‌های طرح دار نیز مستثنی نیشتند و مزایایی دارند که عبارتند از:

– قیر پلیمری با کیفیت و مرغوبی دارند.

– از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند و حالت کشسانی بالایی دارند.

– بهترین جایگزین برای سنگ در نمای ساختمان‌ها هستند.

– از زیبایی و جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

– دوام و طول عمر بالایی دارند.

– در برابر رطوبت و گرما از مقاومت زیادی برخوردار هستند. .

– در برابر سرما و در دمای زیر صفر درجه دچار شکستگی نمی‌شوند و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

– قیمت مناسب و به صرفه‌ای دارند.

– تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند.

– در برابر اشعه‌ی خورشید مقاومت زیادی دارند.

– در برابر عوامل محیطی مختلف مانند سرما، گرما، رطوبت و فشار بسیار زیاد مقاوم هستند.

– نور خورشید را منعکس نمی‌کنند و بنابراین از آزار چشم جلوگیری می‌کنند.

– در تولید این محصولات مکان جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، مورد نظر قرار گرفته است.

– فرمولاسیون این ایزوگام‌ها با نهایت توجه و دقت انجام شده است.