نماسازی و محافظت از نمای ساختمان ها توسط انواع عایق ها : این محصول جز محصولات نانو عایق  نمای ساختمان محسوب می گردد، که با یک پوشش کاملأ نامرئی می تواند برای انواع مختلف مصالح ساختمانی استفاده شود، حفاظت بدون تغییر رنگ نما ، آبگریز و ضد آب کردن ، و آب بندی کننده انواع نما های سیمانی، سنگ، بتن، آجر، خاک رس ،سنگ قاب، پوشش های کف و یا دیوار، نمای ساختمان، مصالح رنگی و رنگ شده و یا کاشی های سقف ،همه در حوزه کاربردی این محصول می باشد . عایق رطوبتی شفاف نانو، مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی همچون آب ،رطوبت، سرما و گرما گردو غبار ایجاد می نماید. این محصول دارای مقاومت محدودی در محیط های شیمیایی متوسط می باشد و همچنین نسبت به اشعه ماوراء بنفش هیچگونه حساسیتی از خود نشان نمی دهد. آب گریزی، غبار گریزی، سطح عدم اجازه نفوذ آب و رطوبت و ضد آب بودن (قابل تحمل فشار آب) این محصول خاصیت فوق العاده و رمز طول عمر بالای این محصول است.در ضمن از این محصول برای آب بندی صددرصد اسخرها نیز استفاده می گردد.

نماسازی و محافظت از نمای ساختمان ها توسط انواع عایق ها

نما سازی جز مراحل با اهمیت ساختمان سازی می باشد.نما ساختمان علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و دلچسب برای بنا باعث محافظت آن در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت، سرما ،گرما و تاثیرات اشعه های خورشید می باشد. امروزه با توجه به افزایش مصالح نماسازی از شیوه های مختلفی جهت ساخت نما استفاده می شود ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ما و تاثیرات محیطی اکثر مصالح مورد استفاده در نماسازی معمولا انواع سنگ، انواع آجر،و در بعضی مناطق کشور استفاده از کاهگل و یا تلفیقی از مصالح ذکر شده را می توان نام برد. عایق رطوبتی شفاف نما بدون استفاده از رنگدانه‌ها و فیلرهای معدنی و به صورت شفاف ارائه می‌شود. چسبندگی فوق العاده به کلیه سطوح ساختمانی و همچنین نفوذ کنندگی این محصول موجب می‌شود که از آن به عنوان عایق رطوبتی استفاده به عمل آید. مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی همچون آب،رطوبت، سرما و گرما گردو غبار ایجاد می‌نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید. عایق نانو در نما عایق نانو در نما, انواع عایق های نانو

عایق رطوبتی نما در گروه محصولات نانو دسته بندی می شود. محافظت از نماهای خارجی و داخلی ساختمان فاقد از هزینه های انجام شده برای هر مالکی اهمیت دارد. حفظ زیبایی ظاهری و بصری، عدم زوال و تخریب در زمان، عدم تغییر رنگ به مرور زمان، جلوگیری از شوره زدگی از جمله پارامترهای مورد اهمیت مالکین ساختمان است. عایق نانو رطوبتی نما با ترکیبات 100 درصد مونومری اوگانو سیلان با حلال آب و عایق های بر پایه سیلان سیلوکسان با حلال غیر آب قابل عرضه است.