بهترین چسب آب بندی نانو در گوهردشت و اجرای آن در ساختمان : چسب آب بندی نانو یک محصول کارآمد و ویژه بر پایه رزین های آکریلیک می باشد که بر پایه فناوری نانو اصلاح و بهبود یافته است. چسب آب بندی نانو به عنوان یک چسب پر مصرف در کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت استفاده بصورت سطحی و ترکیبی با ملات را دارد. این محصول در مصارف داخلی با بتن و ملات های سیمانی باعث افزایش قدرت چسبندگی و ایجاد خواص آب بندی و افزایش مقاومتهای بتن خواهد شد و در مصارف سطحی به عنوان آب بند کننده سطحی و بسیاری مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. چسب آب بندی نانو در عملیات ترمیم سطحی به کمک ملات های سیمانی کاربرد زیادی دارد و چسبندگی ملاتهای ترمیمی به سطح را افزایش می دهد. همچنین با افزودن این محصول به انواع چسب های کاشی پودری و خمیری و ملات های بندکشی می توان خواص آنها را بهبود بخشید.

بهترین چسب آب بندی نانو در گوهردشت و اجرای آن در ساختمان

چسب آب بندی بر پایه تکنولوژی نانو ، پس از اختلاط با بتن موجب افزایش خواص رئولوژیکی بتن در حالت خمیری می شود و علاوه بر آن چسبندگی اجزای تشکیل دهنده طرح اختلاط را افزایش خواهد داشت . همچنین در فضاهای خالی بین سنگدانه ها ، پس از خشک شدن یک پلیمر سخت تشکیل شده و در نهایت تراکم و انسجام را افزایش داده و نفوذ پذیری را قطع می نماید. این ماده پس از خشک شدن به هیچ وجه در آب حل نمی شود. همچنین استفاده از فناوری نانو در تولید چسب آب بندی باعث بهتر شدن خواص کلی این محصول نسبت به موارد مشابه شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مواد نانو آب بندی مواد نانو آب بندی, عایق چسبی نانو در ساختمان

قابل اجرا توسط قلم مو و پیستوله، عدم نیاز به سیمان کاری و ملات پلاستر پس از اجرا، کاهش ضخامت لایه ایزولاسیون و عدم محدودیت اجرا در دیواره ها و ارتفاعات، عدم تعرق و تورق لایه های آب بندی به مرور زمان، عدم آسیب پذیری و سوراخ شدن لایه در مقابل تنش های طبیعی سازه و کاهش هزینه های کارگری و مصالح، قابلیت ترکیب با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آب). دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب کاربرد دارد. بهترین روش افزودن چسب آب بندی ، افزودن آن به آب اختلاط بتن و سپس ترکیب با بقیه اجزا می باشد. این محصول را می توان به بتن آماده ، داخل بچینگ و یا تراک میکسر نیز افزود . به ازای هر متر مکعب بتن باید حداقل یک دقیقه عملیات میکس انجام شود. دقت شود ، چسب آب بندی به هیچ وجه به سیمان خشک افزوده نشود.