فروش انواع رنگ و پوشش سخت و غیر قابل نفوذ در کرج : نوعی رنگ است که برای رسیدن به بیشترین مقاومت خوردگی و شیمیایی تولید می‌شود. این رنگ از مواد پلیمری ساخته شده است که یک پوشش سخت و غیرقابل نفوذ را ایجاد می‌کند. رنگ‌های صنعتی برای حفاظت خوردگی لوله‌های فولادی حاوی انواع گازها، روغن‌ها، آب و فاضلاب، مواد پتروشیمی و همچنین تجهیزات مورد نیاز در فرآیند تولید مواد خوراکی که نیازمند پوشش‌های نچسب هستند، استفاده می‌شوند. قابل ذکر است که این رنگ در تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی و عمرانی نیز کاربرد دارد. علاوه بر ممانعت از خوردگی، پوشش‌های صنعتی  سطحی نچسب برای مواد، مقاومت سایشی و شیمیایی نیز به وجود می‌آورد. این مقاومت‌ها با استفاده از موادی همچون اپوکسی و فلوئورپلیمر در ساخت پوشش‌ها حاصل می‌گردد.

فروش انواع رنگ و پوشش سخت و غیر قابل نفوذ در کرج

 

این پلیمرها به داشتن مقاومت بالا در برابر اسیدها، بازها و حلال‌های شیمیایی که منجر به تخریب فلزات می‌شوند، شناخته شده هستند. در این پوشش‌ها استفاده از فسفات‌ها به منظور دستیابی به بیشترین عملکرد در برابر خوردگی نیز امکان پذیر است. این پوشش‌های با کیفیت در حالت‌های پودری، آب پایه، الکترواستاتیک و … نیز موجود می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های صنعتی پوشش های صنعتی, انواع رنگ آب بندی و عایق کاری

موارد کاربرد رنگ و پوشش های صنعتی :

  1. پوشش لوله های بتنی و فلزی آب و فاضلاب و تاسیسات در مجاور آب دریا و گازهای خورنده
  2. پوشش کف فرودگاه، پارکینگ، تعمیرگاه و محیطهای نفتی مثل پالایشگاه و پمپ بنزین
  3. پوشش سطوح خارجی و داخلی مخازن نگهداری مواد شیمیایی
  4. پوشش داخلی و خارجی ساختمان با قابلیت حفظ زیبایی آن.

طریقه مصرف پوشش های صنعتی :

از آنجا که این پوشش ها در انواع مختلف تولید می شوند لذا به علت تخصصی بودن توصیه می گردد جهت انتخاب پوشش مورد نظر حتماً با بخش فنی شرکت مشاوره و اطلاعات فنی و اجرایی آن را دریافت نمایید. لیکن در تمامی پوشش ها مسئله زیر سازی بسیار حائز اهمیت است.

  • کلیه سطوح فلزی و بتنی زیر کار بایستی کاملا تمیز و عاری از هرگونه رطوبت، گرد و غبار، آلودگی نفتی و روغنی باشد.
  • کلیه قسمتهای بتنی لق، سست و فرسوده می‌بایست از سطح کار جدا گردد. سپس سطح زیر کار به روش مکانیکی تا رسیدن به بتن سفت و آماده اجرا تمیز و مسطح شود.
  • سطوح بتنی مورد نظر می‌بایست بدلیل داشتن باندینگ مکانیکی دارای زبری مناسب باشد در صورتیکه سطح در قسمتهائی کاملاً صیقلی و صاف(لیسه ای) باشد ساییدن و مضرس کردن سطوح با دستگاه Grinding Machine انجام می‌گردد.
  • در خصوص سطوح فلزی آماده سازی توسط حداقل یکی از روشهای مکانیکی از قبیل سند بلاست، وت بلاست، آمین بلاست و یا وایر برش جهت ایجاد زبری و چسبندگی بیشتر پوششها توصیه می گردد.
  • سایر مراحل نصب و اجرای پوششها بر حسب شرایط کاربردی و ماهیتی پوشش به روشهای مختلف و متفاوت ارائه و انجام خواهد پذیرفت.