خرید انواع پوشش بیتومین آب بندی انواع لوله و مخزن کرج : پوششـی دو جزئـی انعطـاف پذیـر و آببندکننـده اسـت کـه بـه راحتـی آمـاده شـده و اعمـال مـی گـردد. در دمـای ۲۰+ درجه سانتیگراد زمـان مانـدگاری آن پـس از اختـلاط در حـدود ۱ تـا ۲ سـاعت مـی باشـد. ایـن مـاده پـس از پخـت کامـل بـه حالـت چقرمـه و انعطـاف پذیـر در آمـده و در برابـر حرکـت هـای زمیـن و سـازه مقـاوم اسـت. لایـه آب بندکننـده و انعطـاف پذیـر اسـت کـه بـه همـراه یـا بـدونالیاف تقویـت کننـده بـر سـطوح بتنـی و ســازه هــای بنایــی کــه درزهــای آنهــا پــر شــده اسـت ، در فونداســیون و پــی ســاختمان هــا ، لولــه هــای بتنــی ، مخـازن ، تونـل هـا و… مـورد اسـتفاده قـرار مـی گیـرد. قیرهای نفتی سال ها است که به طور گسترده به عنوان پوشش های حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرند . این سیستم پوششی از خوردگی جلوگیری نموده و با ترکیب پشم شیشه ، مقاومت مکانیکی را برای جابجایی افزایش می دهد .

خرید انواع پوشش بیتومین آب بندی انواع لوله و مخزن کرج

خواص این سیستم پوششی بستگی به ضخامت آن داشته که میانگین ضخامت نهایی پوشش پس از تکمیل بین 6- 4mmاست و حداقل ضخامت پوشش نیز بر روی درزجوش و یا جوش مارپیچی  ممکن است تا 3mm مشروط بر این که نتیجه آزمایش منفذیابی تأیید گردد مجاز می باشد . پوشش های قیری دارای مقاومت الکتریکی خوبی بوده و جریان حفاظت کاتدی نسبتاً کمی نیاز دارد و نیز در مقابل جدایش کاتدی نسبت به دیگر پوشش ها مقاوم تر هستند . لازم به ذکر است شدت جریان طراحی پیشنهادی برای 15 تا 30 سال عمر عملیاتی خطوط لوله 200mA بر هر مترمربع ، از سطح خارجی لوله می باشد . سیستم های پوشش قیری ممکن است در درجات عملیاتی  حدود ˚C 10-  تا 70˚C  به کار روند . هنگامی که دما به زیر 4˚C می رسد می بایست در هنگام نصب در سایت جهت جلوگیری از ایجاد ترک و جداشدن دقت شود . لازم به ذکر بوده حداکثر دمای اعمال پوشش برای قیرهای گرید A وB  برابر 250˚C و برای قیر گرید C تا 260˚C می باشند و به صورت تک لایه یا دولایه اعمال می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش حفاظتی بیتومن پوشش حفاظتی بیتومن, خرید انواع عایق

عایق الاستیکی دو جزئی بیتومن رابر، انعطاف پذیر و آببند کننده است که به راحتی اعمال می گردد . این محصول به همراه یا بدون الیاف تقویت کننده اکرولیک و پشم شیشه بر سطوح بتنی و سازه های بنایی، عایق بیتومن رابر در فونداسیون و پی ساختمان ها، عایق بیتومن رابر در دیوار های حائل، عایق بیتومن رابر در پشت بام، لوله های بتنی، مخازن، تونل ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده پس از پخت کامل به حالت چقرمه و انعطاف پذیر درآمده و در برابر حرکت های سازه و تنشهای وارده مقاوم است.