کاربرد پوشش امولسیون قیری درزگیری ترک در سازه بتنی : پوشش امولسیون قیری دارای چسبندگی بسیار زیاد به انواع سطوح بوده و یک لایه کاملا یکپارچه (بدون درز) و انعطاف پذیر بر روی مقاطع زیرآیند ایجاد می‌نماید. مقاومت در برابر نمک‌ها، یون‌های کلر و سولفات، قابلیت رقیق شدن با آب تا پیش از خشک شدن و عدم انحلال در آب پس از خشک شدن از جمله مزایای مهم این ماده می ­باشند. این پوشش فاقد حلال‌های نفتی و در نتیجه غیرقابل اشتعال می ­باشد. محافظت از سطوح بتنی و فلزی، عایق ‌کاری دیوارهای حایل، زیرزمین‌ها و تونل‌ها و همچنین پوشش‌دهی فونداسیون‌ها و سطوحی که با خاک یا یون‌های مخرب بتن در تماس می­ باشند، از جمله کاربردهای اصلی این پوشش امولسیونی قیری است.

کاربرد پوشش امولسیون قیری درزگیری ترک در سازه بتنی

ایجاد ترک در سازه های بتنی به لحاظ از دست دادن آب اختلاط در حالت خمیری، یکی از معضلات موجود برای کارفرمایان و مجریان محترم سازه های بتنی می باشد. وقتی بتن در حالت خمیری ، آب از دست می دهد و یا آب اختلاط توسط مقاطع پیرامون جذب می شود ، پدیده جمع شدگی و اُفت حجمی در بتن اتفاق می افتد که در نهایت منجر به ایجاد ترک های سطحی و یا عمقی در بتن خواهد شد. ترک ها بهترین و ساده ترین راه نفوذ یون ها و مواد مخرب به داخل بتن و ایجاد خوردگی بر روی شبکه میلگردی می باشند . نفوذ یون ها و عوامل محیطی مخرب ، در سازه های بتنی مدفون و یا نیمه مدفون در خاک مانند فونداسیون ها، شدیدتر است و عوارض جبران ناپذیری را برای سازه ایجاد خواهد نمود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق امولسیونی قیری عایق امولسیونی قیری, کاربرد قیر امولسیونی

موارد کاربرد پرایمر امولسیونی (قیری) چیست؟

  • مناسب جهت محافظت از بتن های مدفون و نیمه مدفون در خاک مناسب برای عایق کاری دیوارها و سقف ها
  • مناسب برای عایقکاری سطوح خارجی استخرها و مخازن آب
  • مناسب برای عایقکاری سطوح خارجی تصفیه خانه ها
  • قابلیت عایقکاری دیواره های خارجی سیلوهای نگهداری آرد و گندم
  • مناسب جهت پوشش دهی لوله های سیمانی یا فلزی
  • ایجاد لایه محافظ در برابر بخار
  • استفاده به عنوان آسفالت سرد در صورت اختلاط با ماسه مناسب جدول مشخصات فیزیکی و شیمیایی پرایمر امولسیونی.

برای جلوگیری از نفوذ یون های مخرب خاک به بتن و همچنین ممانعت از کم شدن آب نیاز به ایجاد یک پوشش مناسب برای سطوح بتنی که بصورت مدفون و یا نیمه مدفون در خاک قرار گرفته اند و یا در معرض گرد و خاک هستند ، وجود دارد . عایق امولسیونی قیری، گزینه ای مناسب برای محافظت از بتن های مدفون و نیمه مدفون در برابر نفوذ یون های مخرب خاک می باشد. عایق امولسیونی ، مایع غلیظی به صورت امولسیون بر پایه قیر و افزودنیهای اصلاح کننده است که میتوان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب روی سطوح اعمال نمود .