خرید محصولات پوششی ضد خوردگی در کرج : ضد خوردگی به ترکیباتی گفته می شود که عموما برای محافظت از فلزات مورد استفاده قرار می گیرند. ضد خوردگی پوششی مقاوم در برابر عوامل مختلف ایجاد کرده و دوام فلزات را افزایش می دهد. محیط زیست عامل اصلی پوسیدگی و خوردگی است و اقدامات حفاظتی نمی تواند روند زوال را متوقف کند یا خسارت ناشی از آن را معکوس کند ، اما می تواند به کاهش سرعت تخریب فلزات کمک کند. فعل و انفعالات بین فلز و محیطی که در آن قرار دارد مسئول واکنش‌های الکتروشیمیایی است که منجر به خوردگی می شود.

خرید محصولات پوششی ضد خوردگی در کرج

برای جلوگیری از تخریب بیشتر و به طور کلی ظاهر شدن محصولات خوردگی ، باید یک ماده عایق بر روی سطح فلز ایجاد شود که به عنوان سد محافظ بین فلز و اتمسفر قرار می گیرد. پوشش های عایق مختلفی مانند اکسیدهای آندی ، پوشش های سرامیکی و غیر آلی به عنوان ضد خوردگی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر این ترکیبات ابتدا برای کاربردهای صنعتی تولید شده اند و برای استفاده نیاز است که ابتدا محصولات خوردگی حذف شوند. لازم به ذکر است که کاربرد آنها منجر به تغییرات مهمی در نمای بصری سطح فلز می شود. پدیده خوردگی در بسیاری از ترکیبات دیگر از جمله ترکیبات غیر فلزی مانند سرامیک ها، پلیمرها ، کامپوزیت ها و محصولات سیمانی رخ می دهد اما اثرات آن بر فلزات آنقدر شدید است که همه ما را به یاد پوسیدگی و زنگ زدگی های شدید سطح فلزات می اندازد. خوردگی معمولا فرایندی زیان ‌آور در نظر گرفته می شود ولی گاهی نیز اوقات مفید خواهد بود. مثلا آسیب دیدن تجهیزات ، مخازن و خطوط لوله به دلیل پوسیدگی جزء جنبه‌ های زیان آور خوردگی هستند ولی  تولید انرژی الکتریکی در یک باطری و حفاظت کاتدی سازه‌ها جزء جنبه های مثبت خوردگی در نظر گرفته می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های ضد خوردگی فلزات پوشش های ضد خوردگی فلزات, انواع عایق در کرج

پوشش های آلی به صورت لایه ی بسیار نازکی، فلز را در برابر محیط محافظت می کنند. انواع لاک ها، رنگ ها، لعاب ها، لاستیک های قیری و پلاستیک ها پوشش های آلی هستند که می توانند ارتباط فلز را با محیط تا اندازه ای قطع کنند و در نتیجه موجب حفاظت فلزات گردند. عامل مهم در توسعه پوشش های آلی، صنعت نفت است که اجزای اصلی تشکیل دهنده رزین های شیمیایی را تولید می کند.