عرضه انواع خمیرهای درزگیری چسبی در سراسر کشور : چسب ماستیک امیننت از مواد الاستیک می ‎باشد که برای پر کردن درزهای انبساطی در سازه‎های بتنی و آسفالتی و… مورد استفاده قرار می‎گیرد، استفاده از ماستیک سبب می‎گردد که درزها امکان جابجایی در اثر تغییرات دمائی محیط را داشته و همچنین در سازه‎های آبی نیز نقش آب بند درز را دارد. ماستیک ها درپایه ‎های مختلف شیمیایی پلی اورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می ‎گردند. از کاربردهای ماستیک می توان به ترمیم ترک های آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله ‎ها، درزبندی نمای کامپوزیت، آب بند کردن سد و نیروگاه‎ ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال‎ های آب و فاضلاب – کانالهای آبیاری – دور قاب در و پنجره‎ها و … اشاره کرد.

عرضه انواع خمیرهای درزگیری چسبی در سراسر کشور

درزگیرها خمیرهایی هستند که برای پوشاندن درز انواع سطوح مانند کاربرد دارند. برای درزگیری پنجره، سرامیک کف خانه و سرویس بهداشتی، درز بتن، درز چوب، درز وان و سایر قسمت های ساختمان با این ویژگی که خاصیت چسبندگی زیادی ندارند و فقط از آن برای آب بندی استفاده می ‌شود.بعضی از پیمان‌ کاران از چسب ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌ کنند. به طور مثال از آن برای اتصال پنجره ‌ها به سازه ‌ی اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.به وسیله‌ ی ماستیک می توان ترک‌ های موجود در حمام و دستشویی را پر کرد تا مانع درز آب و رطوبت شود. در کفپوش‌ ها و کف بام نیز از محصولات مختلف و متنوع ماستیک‌ ها می ‌توان برای درزگیری و آب بندی بتن استفاده نمود. درزگیر چسب ماستیک نوعی درزگیر با قدرت چسبندگی که دارای نوعی ملات نیز می باشد یعنی در واقع نوعی چسب محسوب می‌شود. بهمین دلیل به آن چسب ماستیک می‌گویند. ماستیک ها انواع مختلفی دارند از جمله ماستیک های قیری که به دو گروه سرد اجرا و گرم اجرا تقسیم می شوند، ماستیک های سیلیکونی، و ماستیک های آپوکسی . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

چسب درزبندی ماستیک چسب درزبندی ماستیک، چسب درزگیر

تعدادی از تولید کنندگان مدرن چسب ماستیک خود را در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار دادند. در بیشتر این چسب ها همان خاصیت چسبندگی شدید نشان داده شد و از نظر شیمیایی تقریباً یکسان بودند؛ اما متوجه شندند که در این آزمایش کیفیت چسب های ماستیک تفاوتشان تنها در قیمتشان و هزینه ساخت آن ها می باشد که برخی برای ساخت برخی از آن ها هزینه ی بیشتری را پرداخت کرده اند. نتیجه می گیریم که خرید ماستیکی که از کیفیت کمتری برخودار باشد اغلب برای پروژه‌های بزرگ انتخاب بهتری می باشد و در بسیاری از مکان ها به صورت گسترده تر نیز گزینه ی مناسبی است.