قیمت عایق پوششی ضد خوردگی بتن و فلزات : مکانیسم های زیادی وجود دارد که پوشش های مهارکننده خوردگی بر آن اساس عمل می کنند اما به طور کلی می توان آنها را به سه دسته تقسیم کرد: گروهی باعث ایجاد مانع بین مواد فلزی و محیط  اطراف می شوند، برخی از فرسایش جلوگیری می کنند یا اینکه پوشش به عنوان یک ماده قربانی عمل کرده و مانع آسیب دیدن فلز اصلی می شود. این پوشش ها از اجزای فلزی در برابر تخریب ناشی از رطوبت ، نمک ، اکسیداسیون یا قرار گرفتن در معرض انواع مواد شیمیایی محیطی یا صنعتی در طیف وسیعی از صنایع محافظت می کنند. پوشش های ضد خوردگی امکان محافظت بیشتر از سطوح فلزی را فراهم می کنند و به عنوان مانعی برای جلوگیری از تماس بین ترکیبات شیمیایی یا مواد خورنده عمل می کند. علاوه بر جلوگیری از خوردگی ، بسیاری از پوشش های ذکر شده در برابر سایش مقاوم بوده و حافظت شیمیایی را نیز فراهم می کنند.

قیمت عایق پوششی ضد خوردگی بتن و فلزات

خوردگی و یا زنگ زدگی در صنعت می تواند خسارات زیادی را به همراه داشته باشد که در زیر به آن اشاره گردیده است:

  • مخارج تعمیرات و نگهداری و بهره برداری
  • از بین بردن شکل ظاهری (مخصوصا برای اتومبیل ها)
  • خواباندن کارخانه
  • نشت یا از بین بردن محصولات با ارزش
  • کاهش بازدهی.

معمولا در صنعت برای جلوگیری از خوردگی و یا زنگ زدگی از مواد شیمیایی ضد زنگ استفاده می نمایند. مواد زیادی برای جلوگیری از زنگ زدگی آهن و فولاد وجود دارد با این وجود، در این جا مواد شیمیایی ضد زنگی که بر پایه ی وینیلیدین کلرید ساخته می شوند مورد بحث قرار می گیرند. پوشش های مهر کننده خوردگی باعث طولانی تر شدن طول عمر اجزای فلزی می شوند. این پوشش ها از نظر اقتصادی و استفاده از منابع و انرژی نیز به صرفه هستند زیرا مانع از آسیب دیدگی تجهیزات شده و نیاز به جایگزین کردن آنها را کاهش می دهند. با استفاده از این مواد با هزینه بسیار کمتر می توان برای مدت طولانی تری از فلزات و دیگر اجزاء حساس در برابر خوردگی محافظت کرد. جهت‌ اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.عایق های ضد خوردگی

پوشش ها و لاینینگهای ضد خوردگی می بایست به صورت محکم و مطمئن به سطوح بتنی زیر کار بچسبند که در این خصوص سازه بتنی باید طوری ساخته و اجرا گردد که دارای ماکزیمم قدرت نگهداری پوشش و نیز از مقاومت کششی خوبی برخوردار باشد. به طور کلی پوشش ها و لاینینگهای حفاظتی پشتیبان و نگهدارنده خود نمی‌باشند (به جز لاینینگ داخل پیت ها و مخازن که در آنجا پوشش از یک خود پایداری و ایستایی مناسب برخوردار می باشد) و معمولاً در مقابل تنش های خمشی ضعیف عمل می کنند. بنابراین سازه بتنی مسلح باید بتواند تا حد امکان از تغییر شکل های ناشی از بارهای خمشی و ارتعاشی جلوگیری کند همچنین می بایست از ایجاد ترک در بتون که ناشی از نشست و یا انقباض بتون می باشد و نیز بارهای تنشی جلوگیری گردد. با توجه به اینکه پوشش ها و مواد حفاظتی دارای مشخصات فیزیکی بسیار متفاوت با بتون می باشند لذا بارهای وارد بر آن می بایست در نظر گرفته شده و محاسبه گردد. به خصوص زمانی که سازه بتنی تحت تاثیر دماهای بالا قرار می گیرد.