خرید انواع عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام : عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بدون رنگ بدین شکل است که ابتدا درزگیری با عایق الاستیکی انجام خواهد شد ، این محلول بندکشی در سرما و گرما مقاوم می باشد ،دچار ترک خوردگی نمی شود ،حالت شکننده ندارد ،چسبندگی و مقاومت بالایی دارد . سپس (بعد از خشک شدن بندکشی ها) عایق بیرنگ روی کل سطح اعمال می شود ؛ نهایتا یک لایه ی عایق نانویی بی رنگ سلفونی روی کل سطح تشکیل می شود. عایق بی رنگ پوششی نانو زمانی که روی سطح زده می شود، نفوذ می کند و خلل و فرج ها را از بین می برد.

خرید انواع عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام

عایق رطوبتی پیش ساخته از وزن سبک و قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.این عایق ها به دلیل اینکه در تولید آن ها لایه ای از پلی استر استفاده شده مقاومت بالایی در برابر انبساط و انقباض دارند. عایق های پیش ساخته پوسیده و شکسته نمی شوند و در دمای 130+ و 40- درجه سانتی گراد مقاومت خود را حفظ می کنند. از معایب عایق های رطوبتی پیش ساخته می توان به کوتاه بودن طول عمر، هزینه بالا و تجزیه در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش اشاره کرد. عایق پیش ساخته اگر در شرایط مطلوب نگهداری نشود بعد از 6 ماه از تاریخ تولید فاسد می شود و به همین است که آن را باید در دمای 5 تا 35 درجه سانتی aگراد نگهداری نمایید. در ساخت این نوع از یک لایه پشم شیشه و پلی استر که از هر دو طرف با قیر پوشیده شده اند، استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده عایق رطوبتی پیش ساخته قیر صنعتی، فیلم پلی اتیلن، پودر تالک، باند و چسب، مواد پلیمری، پشم شیشه و پلی استر سوزنی می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. عایق های رطوبتی نانو عایق های رطوبتی نانو، پوشش آب بندی نانو

عایق بام دارای ویژگی های زیادی است که ما در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم .

  • دارای تنوع رنگی زیادی است .
  • دارای انعطاف بالا است بدون اینکه ترک بخورد.
  •  به صورت یکپارچه بوده  بدون اینکه وسط آن هیچ درزی باشد .
  • بر روی سطوح نمدار به راحتی نصب می شود.
  •  صد درصد چسبندگی دارد .
  • عایق بام دارای استاندارد بالایی است .
  • محصولی با کیفیت و مرغوب می باشد.
  •  از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است .
  • تمام درز های ساختمان و بام شما را عایق بندی فوق العاده  می کند.

با استفاده از عایق رطوبتی می توان از نم و رطوبت  به داخل ساختمان جلوگیری کرد.  ضمن اینکه جذب رطوبت توسط پی و دیوار باعث پف کردن روکش گچ ها و ترک خوردگی و مهمتر از همه رشد قارچ و کپک میشود. بعضی مواقع وارد شد ن آب به درزهای ساختمان باعث می‌شود که این آب ها در زمستان یخ بزند و آجر و سنگ را بترکاند.