عوامل آبگریز کننده برای حفاظت از نمای ساختمان : یکی از محصولات پرکاربرد در ضدآب کردن متریال نما، آبگریزکننده نمای پایه حلال یا پوشش نانو نما است که در جهت افزایش زاویه تماس آب با سطح و کاهش نیروی چسبندگی سطحی عمل می‌کند. از این ماده می‌توان جهت واترپروف کردن انواع نماهای چوبی، آجری و سنگی استفاده نمود تا با جلوگیری از ایجاد هرگونه خوردگی، کپک، شوره و … عمر سازه افزایش یابد. اجرای آسان، جلوگیری از رنگ‌پریدگی نما و قابلیت اعمال بر روی سطوح مختلف، از مزایای استفاده از آبگریزکننده نما است.

عوامل آبگریز کننده برای حفاظت از نمای ساختمان

نماهای ساختمان های که از مصالح ساختمانی مختلفی ساخته می شوند، در برابر جذب آب بسیار آسیب پذیر هستند. بنابراین بسیار مهم و حیاتی است که از نمای ساختمان در برابر آب حفاظت کنیم. یک نمای ساختمانی محافظت نشده وقتی در برابر بارش باران و بورانی با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت قرار می گیرد، طی مدت ۶ ساعت می تواند بیش از ۱۰ لیتر آب به ازای هر متر مربع جذب نماید. یک سازه بتنی در شرایط مشابه تقریبا ۲۰ لیتر آب جذب می کند. جذب آب باران می تواند صدمات جبران ناپذیری را به نمای ساختمان وارد کند، خصوصا این که در شهرهایی نظیر تهران، آب باران معمولا همراه با آلاینده های مختلف است. این صدمات می تواند شامل صدمات ظاهری، شوره زدگی، کپک، پوسته شدن مصالح، کثیف شدن زودهنگام و دیگر صدمات ساختاری باشد. پوشش آبگریز نمای ساختمان در واقع نوعی از مواد آب بند کننده‌ی مصالح ساختمانی است که برای سطوح عمودی به کار می رود و دارای خاصیت آب گریزی است. از پوشش آب گریز نمای ساختمان برای ضد آب کردن سطوح بتنی، آجری و سنگی که در نمای ساختمان قرار دارند استفاده می شود. پوشش آبگریز نمای ساختمان در واقع یک ماده‌ی شیمیایی است که بر پایه سیلیکون تولید شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مواد آبگریز نما مواد آبگریز نما, اجرای عایق آب بندی نما

نمای ساختمان یک پوسته خارجی است که نقش محافظتی و زیبایی بنا را بر عهده دارد. انتخاب نوع نما با توجه به شرایط اقلیمی، قابلیت یکپارچگی با اجزای سازه‌ای و سلیقه شخصی مالکان صورت می‌گیرد. فارغ از این که نما از چه متریالی ساخته شده باشد، عایق‌بندی آن در برابر رطوبت و درجه حرارت به دوام و افزایش عمر مفید مصالح آن می‌انجامد. به همین سبب امروزه استفاده از انواع روش‌های آب‌بندی ساختمان از مهم ترین آیتم های نازک کاری ساختمان محسوب می شود.