قیمت عایق های درزگیر خمیری کاشی سرامیک : به دلیل استفاده از مواد نفتی در ساخت عایق رطوبتی، قیمت این محصولات در بازار در گرو قیمت مواد اولیه بوده و به طور دقیق نمی توانیم از قیمت عایق صحبت کنیم. مهمترین نقش یک عایق خوب کنترل رطوبت و نم می باشد تا از یخ زدگی در نقاط مختلف ساختمان از جمله نما و تاسیسات جلوگیری کند. اگر از یک عایق مناسب در ساختمان استفاده نشود، باعث تدریجی نفوذ رطوبت به سرامیک دیوار و سقف می شود و این عامل در انتها باعث ریزش گچ و ایجاد شکاف در سقف و دیوار می شود. در مناطق سرد نفوذ نم خسارات بیشتری در پی خواهد داشت و یخ زدگی باعث از بین رفتن نما و سنگهای به کار رفته در ساختمان می شود.

قیمت عایق های درزگیر خمیری کاشی سرامیک

برای مقابله با نفوذ رطوبت های احتمالی، ما می توانیم دوکار انجام دهیم که اولی زهکشی است و مورد بعدی استفاده از عایق رطوبتی می باشد. بهترین و راحتترین اجرا عایق رطوبتی می باشد که از لحاظ اقتصادی نیز مرقون به صرفه تر از زهکشی می باشد و طول عمر بالاتری هم دارد. همان طور که اشاره کردیم عایقهای رطوبتی دارای انواع مختلفی می باشند که از میان انها می توانیم به مواردی چون عایق رطوبتی مایع، عایق رطوبتی پیش ساخته، بر اساس اجرا و عایق بر اساس مواد تشکیل دهنده اشاره کنیم. وجود رطوبت در محیط قطعا به مرور زمان تاثیرات بدی به روی بخش های مختلف ساختمان خواهد گذاشت. یکی از راهکارهای موجود برای کاهش این خسارات استفاده از عایق رطوبتی است. از این نوع عایق های معمولا در هر بخش ساختمان که امکان وجود رطوبت در آن زیاد باشد استفاده می شود. وجود عایق رطوبتی علاوه بر جذب رطوبت اضافه موجود در فضا باعث عدم رشد قارچ و کپک ها، عدم زنگ زدگی در فضا و بسیاری موارد دیگر خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خمیر عایق رطوبتی خمیر عایق رطوبتی, عایق بندی کاشی سرامیک

خمیر آب بندی از رزین های اکریلیک ساخته شده که قابلیت نفوذ در هر شکافی را دارد و با چسبندگی بالایی که دارد در تمام سازه ها می توان از آن استفاده کرد. در حقیقت این خمیر جهت آب بندی بام ، کف تراس و دیوار های بیرونی ساختمان است . با استفاده از این نوع عایق دیگر نیازی به ایزوگام و قیرگونی بام نیست .آب بند کننده بسیار قوی با یک لایه نازک با استفاده از یک قلم مو یا غلتک استفاده می شود .