روش اجرا و مصرف عایق قیر در سازه ها : پوشش محافظتی قیری یک پوشش محافظتی پایه ی قیر می باشد که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده و می تواند برای ایجاد لایه های مانع تبخیر، پوسته های نم گیر، پوشش مخازن و لوله های آب آشامیدنی، حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، عمل آوری بتن ضمن حفظ آب و نیز محافظت از سطوح فلزی در برابر خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش امولسیونی (قیری) یک پوشش محافظتی پایه ی قیری می باشد که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده است. پوشش امولسیونی (قیری) می تواند برای ایجاد لایه محافظتی پوشش مخازن بتنی و حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، در برابر خوردگی مورد استفاده قرار گیرد.

روش اجرا و مصرف عایق قیر در سازه ها

عایق امولسیونی مایع غلیظی به صورت یک جزیی است که میتوان آنرابه صورت خالص یا رقیق شده با آب اسـتفاده نمود که جت جلوگیری از ورود یون های مخرب شیمیایی و املاح موجود درخاک روی مقاطع بتنی اجرا می شود.پس از مصرف،آب آن تبخیر شده و یک لایه مقاوم وقابل انعطاف بوجود می آورد که در آب حل نمی گردد.عایق امولسیونی نوعی عایق رطوبتی است که نیاز به گـرم کردن ندارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش محافظتی پایه قیری پوشش محافظتی پایه قیری, عایق کاری با قیر

طریقه مصرف عایق قیری :

سطوح باید تمیز و عاری از روغن و گریس باشند. کلیه ذرات پراکنده و چسبنده مانند ذرات آهن، براده و پوسته فلزات و نیز لکه های ملات با سیمان باید برطرف شوند. این محصول را می توانید با استفاده از قلموی رنگ پلاستیک یا پیستوله قیر پاش بر روی سطح اجرا نمایید. برای چسبندگی بهتر پیشنهاد می شود ابتدا یک حجم امولسیون را با یک حجم آب شیرین مخلوط نموده و به عنوان پرایمر زیر کار را آغشته نمایید. پس از آن که لایه زیر کار رطوبت خود را کمی از دست داد و به صورت دونم در آمد لایه رویه را اجرا کنید. امولسیون بر روی سطوح مرطوب، آجر و اندود قابل اجرا است مشروط بر آن که هیچ گونه آب سطحی آزاد یا آب انداختگی روی سطح کار موجود نباشد. اگر دمای سطح زیر کار بین ۶ تا ۴۵ درجه سانتیگراد باشد، عملیات اجرایی را می توان آغاز کرد. پوشش محافظتی پایه قیری پوششی است برای ایجاد یک لایه محافظتی دائم در برابر رطوبت و آب است که از آن در سازه هایی مانند سازه بتنی زیر زمینی، محافظت از سطوح فلزی در برابر خوردگی، استخر ها و… استفاده می شود.