اجرای عایق های حرارتی مایع در بام و سقف : عایق های حرارتی از نظر جنس دارای انواع مختلفی مانند عایق الاستومری، عایق پلی اتیلن، عایق پلی یورتان، عایق پلی ایزوسیانورات، عایق پلی استایرن، فوم شیشه، فنولیک، پشم معدنی، پشم سنگ و پشم سرباره، پشم سرامیک، سیلیکات کلسیم، ورمیکولیت، پوشش های ضد تابش، شیشه اسفنجی، پرلیت، تخته های فیبری، تخته چوب پنبه فشرده هستند و از نظر ظاهری نیز به کفی، پتویی، تخته ای، قطعه ای، موج دار و بلوکی تقسیم بندی می شوند. در ادامه گفتار اطلاعات بیشتری درباره عایق حرارت ارائه خواهیم داد.

اجرای عایق های حرارتی مایع در بام و سقف

این مواد در شرایط محیطی سخت و دمای بسیار بالا و پایین می‌توانند پایدار باشند و تغییر شکل یا واکنشی نشان ندهند. برخی از این مواد به عایق نسوز شهرت دارند و در مجاورت یا مواجه با آتش شعله‌ور نخواهند شد و تا مدت‌زمان طولانی فرم خود را حفظ می‌کنند. ترکیبات مختلفی از مواد چنین قابلیت‌هایی دارند که عناصر مشترک آن‌ها سیلیسیم (Si)، آلومینیوم (Al)، کربن (C)، زیرکونیوم (Zr)، منیزیوم (Mg)، کلسیم (Ca) و کرم (Cr) است. از ترکیب عناصر ذکر شده مواد ترکیبی مختلفی پدید می‌آید که بخش اصلی یک عایق نسوز را تشکیل می‌دهد. عایق حرارتی می‌تواند با مواد دیگری ترکیب شود تا ویژگی‌های بیشتر را در خود جای دهد. برای مثال یک عایق حرارتی می‌تواند همزمان عایق صدا یا ضربه نیز باشد. به همین دلیل یک عایق حرارتی می‌تواند علاوه بر عایق نسوز به‌عنوان عایق دیوار، ساختمان و پشت‌بام نیز استفاده شود. این گروه از عایق ها همان طور که از نامشان مشخص است به صورت مایع می باشند و می توان از آنها در محیط های مختلف ساختمان ها و پروژه های عمرانی استفاده نمود. عایق هایی که به صورت مایع تولید میشوند در واقع از مواد شیمیایی و مواد معدنی تشکیل شده اند. مهم ترین ویژگی این گروه از عایق ها این است که همگی بر پایه آب و حلال می باشند و پس از قرار گرفتن بر روی سطوح به مرور چسبندگی در آنها ایجاد می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز مایع عایق حرارتی نسوز مایع, انواع پوشش مایع

از مهم ترین موارد کاربرد این عایق ها می توان به پوشش سطوح کف یا پشت بام و غیره که بتنی و آجری می باشند اشاره نمود. این عایق ها از مواد سیمانی تشکیل شده و قدرت چسبندگی بالایی دارند. به همین دلیل خیلی زود روی سطوح مختلف خشک شده و مانع از هدر رفت انرژی می شوند.