اجرای پوشش محافظ تک جزئی قیری امولسیونی : محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح  و یون های مخرب جلوگیری می کند و در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد. نوعی پوشش محافظتی برای جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌ های مخرب شیمیایی موجود در خاک روی مقاطع بتنی که پیش از دفن شدن اجرا می‌شود. پس از خشک شدن، الاستیسیته زیاد و چسبندگی قابل توجهی به سطح دارد.

اجرای پوشش محافظ تک جزئی قیری امولسیونی

از دیگر کاربردهای عایق امولسیونی به عنوان عایق بام ها می باشد و جایگزین مناسبی برای ایزوگام می باشد . برای اجرای عایق امولسیونی به جای ایزوگام در بامها کافیست یک لایه پرایمر امولسیونی ( 50 درصد عایق امولسیونی + 50 درصد آب ) روی سطح اجرا شود و سپس دو لایه عایق امولسیونی خالص بصورت عمود بر هم روی آن اجرا شود . پیشنهاد میشود حتما مش فایبر گلاس بین دو لایه قرار گیرد تا علاوه بر مسلح شدن عایق ، مقاومت و طول عمر عایق نیز بالاتر رود . از دیگر کاربردهای پوشش امولسیونی ، ممانعت از تبخیر سریع آب بتن در حالت خمیری و در نتیجه ترک خوردن آن می باشد . بتن در حالت خمیری به شدت تمایل به از دست دادن آب دارد که این کم شدن آب قبل از رسیدن بتن به سنین اولیه گیرش می تواند موجب جمع شدگی و ایجاد افت حجمی بتن و ایجاد اختلال در واکنش هیدراسیون بتن گردد که در نتیجه شاهد بروز ترک در سطح بتن خواهیم بود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش قیری امولسیونی پوشش قیری امولسیونی, عایق تک جزئی محافظتی

روش استفاده از پوشش امولسیونی:

  1. آماده‌سازی سطح: لازم است کل سطح مورد نظر از آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار، روغن و ذرات سست، پاک شود و در صورت وجود نقاطی کرمو شده و یا پریدگی در سطوح بتنی، باید این مناطق با ماده ترمیم‏ کننده اصلاح شود.
  2. مقدار مصرف: هر یک کیلوگرم از این محصول برای پوشش ۱.۵ الی۳ مترمربع قابل استفاده می‌‏باشد. البته با توجه به شرایط موجود و در صورت وجود ناهمواری‌‏های سطحی، میزان مصرف قابل افزایش می‌‏باشد.
  3. نحوه اجرا: این محصول را به وسیله قلم‌مو و یا اسپری و یا غلتک بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. برای اجرای لایه دوم می‌بایست ۸ الی ۱۲ ساعت پس از اجرای مرحله اول صبر نمود تا سطح اعمال شده لایه اول، آمادگی لازم جهت چسبندگی مناسب با لایه دوم را بدست آورد. لایه دوم را عمود بر لایه اول، روی سطح کار اجرا کنید (در صورت اعمال ملات بتنی روی لایه دوم بهتر است این لایه به صورت زبر و مخلوط کردن آن با مقداری ماسه و یا پاشیدن ماسه روی آن اجرا گردد). زمان خشک‏ شدن در دمای بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد، حداکثر ۸ الی ۱۲ ساعت و زمان بهره‌برداری کامل از سطح حدود ۲۴ ساعت می ‏باشد. البته این مدت با شرایط آب و هوایی منطقه متغیر است.