مزایای اجرای عایق بندی سرویس های بهداشتی : باید پیش از هر چیزی کف سرویس بهداشتی را توسط بنا سیمان کاری کنید و این نکته را در نظر داشته باشید عایق کاری شما چه به وسیله قیرگونی و چه به وسیله ایزوگام انجام شود؛ نیاز به یک لایه سیمان دارد. پس از پشت سر نهادن مرحله اول و یک لایه سیمان کاری نوبت به اجرای قیرگونی و یا ایزوگام به صورت عمودی و افقی خواهد رسید. البته پیش از اینکه وارد این مرحله شوید باید پس از خشک شدن سیمان کاری لوله‌های اضافی فاضلاب را به گونه‌ای برش دهید که هم سطح و همتراز با کف باشد. نکته قابل توجه در این زمینه این است که برای بریدن لوله‌های فاضلاب پیش از عایق کاری به هیچ وجه از حرارت استفاده نکنید.

مزایای اجرای عایق بندی سرویس های بهداشتی

در ادامه کار هنگامی که سطح سیمانکاری شده کامل خشک شد باید با استفاده از قیر یک لایه روی آن را پوشش دهیم تا ایزوگام بهتر به سطح زیرین خود بچسبد. اگر قصد شما عایق کاری سرویس بهداشتی با استفاده از قیر گونی است باید از دو لایه گونی و هم چنین سلاحی غیر استفاده شود. پس از این مراحل برای اینکه از غیرقابل نفوذ بودن آب اطمینان حاصل کنید سرویس بهداشتی را به آب ببندید. در مرحله آخر پس از اینکه ایزوگام‌ها را برش دارید باید نهایت دقت و توجه خود را به کار گیرید و عمل عایق کاری را به پایان رسانید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری سرویس بهداشتی عایق کاری سرویس بهداشتی, پوشش آب بندی سرویس

چند نکته برای عایق کاری سرویس بهداشتی :

  • برای عایق کاری سرویس بهداشتی با ایزوگام باید بعد از سیمانکاری کف توسط بنا و خشک شدن کامل آن اقدام به برش اضافه لوله فاضلاب با فرز و هم سطح کردن آن با کف کنید.
  •  نباید برای برش لوله فاضلاب از چراغ ایزوگام و حرارت دادن استفاده کند.
  • اشتباه رایج توسط اغلب ایزوگام کاران این است که لوله تعبیه شده برای توالت فرنگی را نیز برش می‌زنند و بعد از سرامیک کاری و بالا آمدن ارتفاع کف سرویس هنگام کار گذاشتن توالت فرنگی توسط نصاب عمل اتصال به خوبی انجام نمی‌شود. پس تنها لوله‌ای که عایق کار نباید آن را برش دهد لوله ۱۲ سانتی متری توالت فرنگی می‌باشد.
  • در ایزوگام کاری سرویس بهداشتی به دلیل فضای بسته آن و حرارت ایجاد شده توسط چراغ ایزوگام ممکن است لوله کشی آب سرد و گرم آسیب ببیند. بدین منظور قبل از هر کاری اقدام به پوشش این لوله‌ها با گچ می‌کنیم، سپس کار عایق کاری را انجام می‌دهیم.