خرید فوم های پلی اتیلن به صورت رولی و تخته ای : پلی اتیلن نوعی پلیمر است که از فراورده های نفتی به دست می آید. فوم پلی اتیلن از ترکیب پلی اتیلن فشرده وحباب های ریز هوا تشکیل می شود که به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلولی یکی از بهترین عایق ها می باشد که در برابر رطوبت ،حرارت و صدا از مقاومت بالایی یرخوردار است.فوم پلی اتیلن ضد رطوبت بوده و مانع نفوذ آب به داخل بسته بندی می شود. پلی اتیلن یکی از فرآورده های پلیمری و نفتی به حساب می آید و علامت اختصاری آن PE نام دارد. از خاصیت های فوم پلی اتیلن به وزن سبک و جنس نرم و همچنین قابلیت حمل آسان و راحت را می توان نام برد. فوم های پلی اتیلن به صورت رولی و تخته ای در بازار موجود می باشد.

خرید فوم های پلی اتیلن به صورت رولی و تخته ای

فوم پلی اتیلن شامل حباب های ریز هوا می باشد که این باعث می شود فوم دارای خاصیت عایق و ایزولاسیون بهتری شود. فوم پلی اتیلن را می توان در دمای 35- تا 90 درجه سانتیگراد استفاده کرد. فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حباب های بسیار ریز هوا که ​به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی 35- تا 80+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلی اتیلن سقفی عایق پلی اتیلن سقفی, عایق کاری سقف ساختمان

موارد کاربرد فوم سقفی پلی اتیلن :

  • در صنایع کشاورزی از این فوم برای ایجاد بستر مناسب استفاده می شود.
  • در ایجاد پوشش های مناسب برای گلخانه ها از فوم سقفی پلی اتیلن استفاده می شود.
  • برای عایق کاری سقف سازه ها از این نوع فوم بهره گرفته می شود.
  • گاهی در وسایل تزئینی که در منزل استفاده می شود، از این نوع فوم پلی اتیلن به کار رفته می شود.

پلی فوم اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد. پلی فوم ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد.