روش کاربردی ضد آب سازی بام ساختمان : عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد.عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول از طرف متخصص در بحث عایق رطوبتی معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد. عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق معدنی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد.

روش کاربردی ضد آب سازی بام ساختمان

پوشش عایق بندی سقف بالای ساختمان یک سیستم عایق بندی جدید است که به منظور عایق بندی سطوح سقف بام، آب بندی موزاییکی، سرامیکی و سنگی و همین طور آب بندی ایزوگام  استفاده می شود. این پوشش نانو که برای عایق بندی پشت بوم به کار می‌رود، جایگزین مناسبی برای ایزوگام است و برای بازدهی بالاتر، معمولاً از چندین لایه آن بر روی سقف بالای ساختمان استفاده می‌شود. این نوع عایق حتماً باید به صورت تخصصی و متناسب با نوع مصالح استفاده شده در سطحی که عایق روی آن نصب می‌شود، انتخاب شود تا حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد.  پوشش عایق سقف بالای ساختمان در سه نوع بیرنگ، سفید و دو جزئی عرضه می‌شود که هر کدام  از این محصولات به منظور عایق بندی یکی از انواع سطوح رایج سقف بالای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی پشت بام نانو آب بندی پشت بام نانو, عایق های نانو رطوبتی

پشت بام های موزاییک شده یا سنگ کاری شده که معمولا بعد از نصب موزاییک دچار مشکل نشتی آب شده اند نیازی به تخریب و عایق کاری مجدد با عایق های پایه قیری و صرف هزینه های زیادی نیست این نوع پشت بام ها از روی موزاییک و بدون ایجاد وزن سنگین عایق بر روی سقف به صورت مطمئن آب بندی می شوند برای رفع نم پشت بام موزاییکی چندین روش وجود دارد .آب بندی پشت بام و بکارگیری عایق رطوبتی پشت بام یکی از روش‌های مرسوم در ساختمان‌سازی است که از آن برای حفاظت از پشت بام و ساختمان از بارندگی، تخریب و رطوبت استفاده می‌شود؛ عایق بندی پشت بام خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود.