ترمیم و آب بندی چسب نانو عایق کاری : درز های کاشی و سرامیک و البته سنگ های خانه با دوغاب پوشیده می شود. این کار برای جلوگیری از نفوذ آب و پر کردن درزهاست. اما در اثر استفاده زیاد از مواد شوینده و به مرور زمان، درز بین کاشی ها و سرامیک ها به تدریج از بین می رود  و یا سیاه و کثیف می شوند. معمولا برای بندکشی کاشی و سرامیک از مخلوط سیمان و پودر سنگ استفاده می شود به این صورت که به نسبت یک سهم سیمان و سه سهم پودر سنگ را مخلوط و از الک رد می کنیم تا ذرات سفت و بزرگ آن خرج شود.

ترمیم و آب بندی چسب نانو عایق کاری

به همین منوال آن را با مقداری آب مخلوط می کنید تا به غلظت مورد نظر شما برسد و پس از آن کمی صبر می کنید و آن را استفاده می کنید. معمولا برای کف غلظت کمتری استفاده می شود که بتوان به راحتی مایع را روی سطح ریخت و با یک کاردک پلاستیکی آن را روی سطح پخش کنید و اضافه های آن را جمع کنید. برای دیوار معمولا با غلظت بیشتری ملات باید آماده شود که سرازیر نشود و با کمک دست و انگشت اشاره و دستکش یا با ماله می توانید عمل بندکشی را انجام دهید. این مختصری از طرز تهیه دوغاب سرامیکی بود. زمانی که پس از چند سال و در اثر تماس با آب به مرور زمان بندکشی ها آسیب می بیند و علاوه بر اینکه جلوه زیبایی ندارد باعث نشتی و آسیب به منزل هم می شود. از آنجایی که تهیه دوغاب کاشی و سرامیک در منزل امکان پذیر است توصیه ما به شما استفاده از درزگیر آماده سیمانی یا همان دوغاب آماده نانو برای درزگیری کاشی و سرامیک است. این نوع محصول با توجه به نانو ذرات موجود داخل آن خاصیت آب گریزی بالایی دارد و برای برای ترمیم بندکشی بسیار عالی است به همین دلیل به دوغاب ترمیم نیز معروف است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزگیر موزاییک چسبی درزگیر موزاییک چسبی, چسب درزگیری و آب بندی

درزگیرها از هزاران سال پیش مورد استفاده قرای می­ گرفتند، جایی که انسان های اولیه از مواد طبیعی برای درزبندی و محافظت از فصای درونی خانه ­های خود در برابر آب و هوا استفاده می­ کردند. درزگیرها به منظور درزگیری اتصالات و فاصله­ های بین دو یا چند ماده مورد استفاده قرار می­گیرند. هدف اولیه ­ی درزگیری ها، جلوگیری از ورود هوا، آب و سایر مواد به داخل یک سازه می ­باشد.