خرید و نصب عایق های حرارتی دیوار و سقف : عایق حرارتی ماده ایست که مانع از انتقال حرارت از محیطی به محیط دیگر می شود. عایق حرارتی ابزاری است که به وسیله آن می توان جلوی این انتقال حرارت و به تبع آن اتلاف انرژی را گرفت و تنظیم دمای ساختمان را به حالت استاندارد تبدیل کرد. گرچه عایق کاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام شده ساختمان را افزایش دهد ولی در دراز مدت و حتی چندسال اولیه به رهبرداری، هزینه اولیه را با صرفه جویی لازم جبران خواهد کرد و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم می کند. عایق کاری مناسب بخش های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایق کاری لوله ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می گردد. با عایقکاری در ساختمان می توان درانرژی گرمایی وسرمایی 45 تا 55 درصد صرفه جویی نمود.

خرید و نصب عایق های حرارتی دیوار و سقف

کاهش اتلاف حرارت یا صرفه جویی در مصرف انرژی؛ افزایش راندمان عملکرد سیستم HVAC؛ تأسیسات، پروسه بخار و سیستم های انتقال قدرت؛ کنترل دمای سطح در پروسه های تجاری و صنعتی؛ کنترل دمای سطح جهت حفاظت از افراد و تجهیزات؛ پیشگیری یا کاهش تقطیر بر روی سطوح؛ پیشگیری یا کاهش صدمات ناشی از آتش یا مواد خورنده به تجهیزات؛ کمک به سیستم های مکانیکی برای دستیابی به استانداردهای لازم؛ کاهش نویز سیستم های مکانیکی؛ و کمک به حفاظت از محیط زیست با کاهش تولید گازهای گلخانه ای مانند CO۲ و NOx. عایق حرارتی به پوششی گفته می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد. حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود. ازعایق حرارتی در مکان های مختلف استفاده می شود، از جمله دیوارها، سقف، پوشش لوله های آب گرم و سرد و کف ساختمان. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری حرارتی ساختمان عایق کاری حرارتی ساختمان, پوشش حرارتی سطوح ساختمان

وقتی درجه حرارت محیط متعادل باشد فرد آرامش بیشتری داشته و به فعالیت های روزانه می پردازد. عایق کاری ساختمان را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. خرید و نصب عایق در مرحله اول ممکن است کمی هزینه بردار باشد، اما در طولانی مدت منجر به صرفه جویی در هزینه ها شده و صرفه اقتصادی در بر خواهد داشت. پوشش قسمت های مختلف ساختمان باعایق حرارتی منجر به صرفه جویی 50 درصدی مصرف سوخت و انرژی می شود.