فروش ایزوگام پوشش رطوبتی ضد آب کننده کرج : نام بازرگانی گونه‌ای عایق آماده ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن، که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی به دست می‌آید. عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گردد. ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند.

فروش ایزوگام پوشش رطوبتی ضد آب کننده کرج

ایزوگام یک عایق ضد رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذآب به داخل مورد استفاده قرار می گیرد، ایزوگام از دولایه الیاف شیشه ای وپلی استر ساخته می شوند که توسط قیر تقویت شده و با روکش های پلیمر پوشانده می شوند. ایزوگام ابتدا در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت سپس کشور ایران از آن الگو گرفته و هم اکنون یه محصول بومی شناخته می شود  که نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت و ساز و صنایع  تاسیساتی دارند. ایزوگام مرغوب به صورت رول های وکیوم شده در ابعاد 10×1 )طول ×عرض)، دارای وزن 37 تا 42 کیلوگرم و ضخامت های 3 تا 5 میلی متر تهیه و عرضه می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام در کرج ایزوگام در کرج, انواع پوشش رطوبتی

انواع ایزوگام بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده :

ایزوگام پلیمری : نوعی از ایزوگام است که از قیر خالص با غلظت 60 تا 70 درصد و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه به دست می آید. از ترکیب این نوع از قیر همراه با پلی آستر، تیشو، آلومینیوم، پلی اتیلن، پودر تالک، مواد APP و پوشال ایزوگام پلیمری ساخته شده و به بازار عرضه می­گردد. ایزوگام پلیمری بهترین نوع ایزوگام است.

ایزوگام دمیده: با دمیدن هوا به یک مازوت و یا نفت کوره ای نوع خاصی از قیر تحت عنوان قیر دمیده حاصل می ­شود. از ترکیب این نوع از قیر با پلی آستر، تیشو، آلومینیوم، پلی اتیلن، پودر تالک، مواد APP و پوشال ایزوگام دمیده حاصل می­ شود که دارای کیفیت پایین تری نسبت به ایزوگام پلیمری است.