قیمت خرید انواع عایق رطوبتی مایع جدید : عایق رطوبتی جدید نانو یک نوع عایق رطوبتی است که برای ترمیم ایزوگام و عایق کاری رطوبتی پشت بام ، استخر ، آب نما و آببندی سرویس بهداشتی استفاده می شود. عایق رطوبتی جدید بوژان براساس پلیمرهای پایه آب است که به صورت سرد اعمال می شود، تک جزئی بوده و برای همه نوع سطوح بکار می رود و مقاوم به آب و رطوبت است. این محصول پدیده ای جدیدی در صنعت ساختمان است که کارایی زیادی در عایق کاری رطوبتی ساختمانی دارد.

قیمت خرید انواع عایق رطوبتی مایع جدید

عایق رطوبتی از مهمترین مصالح به کار گرفته شده در ساختمان است. تمامی ساختمان ها در قسمت های مختلف و مراحل مختلف ساخت و ساز نیاز به عایق رطوبتی دارند. عایق های رطوبتی که رایج و متداول است قیر در گذشته و امروزه ایزوگام است. همانطور که می دانیم این نوع عایق ها از مواد نفتی و انرژی هایی تولید می شود که منابع محدود و قیمت به نسبت بالایی دارد. بنابراین عایق های جدیدی وارد بازار عایق شد که این محدودیت ها را نداشته باشد. قیمت تمام شده پایین تری داشته باشد. وابسته به منابع محدود زیرزمینی نباشد و برای محیط زیست آلودگی نداشته باشد. کیفیتش هم طبیعتا بیشتر از عایق های قدیمی باشد. عایق های مایع از مواد معدنی و شیمیایی با پایه آب و حلال تشکیل شده اند و قابلیت پذیرش رنگ های متنوع دارند. این مواد به دو گروه عایق های مایع بر پایه پلی یورتان ها و عایق های تابع بر پایه سیمان تقسیم می شوند. همچون بسیاری از عایق ها در عایق کاری بام، بالکن، فوندانسیون، به صورت رنگ برای نمای ساختمان و سایر موارد، مورد استفاده برای ایزولاسیون کاربرد دارند. عایق های مایع دارای مزایایی از جمله، چسبندگی بالا به سطوح زیرین (از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی، سطوح فلزی) کارید آسان، انعطاف پذیری خوب، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ، مقاوم در دما و تناسب با شرایط مناطق مرطوب می باشند. از معایب عایق های مایع می توان به هزینه زیاد اجرا بر روی سطوح ناهموار اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع پوشش رطوبتی

توزیع کننده مرغوبترین نوع عایق رطوبتی مایع در بازار توسط شرکت تولید کننده و نماینده آن در سراسر کشور عرضه می شود. و سفارش عایق رطوبتی مایع توسط دیگر شرکت ها و بازرگانان به کارخانه تولیدی داده می شود. سفارش دهندگان این محصول دیگر صنایع٬ ارگان ها و سازمان های دولتی خصوصی٬ فروشندگان عمده فروش و خرده فروش٬ و شرکت ها هستند. این محصول در بسته بندی های گالن و سطل های پنج کیلویی بسته بندی می شود .