نصب انواع ساندویچ پانل عایق صوتی دیواری : ساندویچ پانل عایق صوتی که به آن آکوستیک هم گفته می شود باعث ایمن سازی سازه در برابر صدای های مزاحم می شود. این قابلیت در مورد محیط های پر رفت و آمد که حفظ آرامش در آنها بسیار مهم است یک مزیت بزرگ محسوب می شود. همانطور که ورقه های پانلی عایق رطوبت و حرارت در برابر نفوذ باران و آتش سوزی مقاوم هستند، ساندویچ پانل آکوستیک چنین خصوصیتی را در برابر صدا دارد. بدین معنی که اجازه عبور صدا را از خود نمی دهد. صدا نوعی انرژی است که هنگام لرزش اشیا تولید می‌شود. انرژی صوتی، از منبع صوت به خارج منتقل شده و باعث ایجاد ارتعاش در اجسام و هوا می‌شود. این انرژی از ذره‌ای به ذره‌ی دیگر منتقل می‌شود تا زمانی که وارد گوش ما شده و به عنوان سر و صدا در مغز ما ثبت شود.

نصب انواع ساندویچ پانل عایق صوتی دیواری

برای کاهش این سر و صدا، امواج انرژی باید قبل از رسیدن به گوش ما قطع یا متوقف شوند. هدف صفحات آکوستیک دقیقا همین است؛ جذب حداکثری انرژی صوتی. به‌طور کلی مواد نرم، قابل انعطاف یا متخلخل مانند پارچه‌ها به عنوان جاذب صدا عمل می‌کنند در حالی که مواد متراکم، سخت و غیرقابل نفوذ مانند فلزات و بتن انرژی صوتی را منعکس می‌کنند. آکوستیک پنل در واقع تخته‌ای است که از مواد جذب‌کننده صدا ساخته می‌شود. بنابراین هنگامی که صدا از آن عبور می‌کند بخشی از آن جذب شده و از شدتش کاسته می‌شود. مزیت اصلی کاستن نویز یک ساختمان افزایش رفاه ساکنان آن است. از پنل‌های آکوستیک زمانی استفاده می‌شود که پژواک یا رزونانس صدای یک اتاق بسیار قوی باشد. این موضوع ممکن است به‌خاطر مصالح به‌کار برده شده در ساختمان (شیشه، بتن یا فلز) و یا صرفاً به‌علت این که دکوراسیون خانه‌تان خیلی مینیمالیستی است رخ دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پنل عایق صدا پنل عایق صدا, عایق بندی صوتی در ساختمان

پژواک صدا اغلب این حس را ایجاد می‌کند که در پس‌ زمینه صدای ناخوشایندی وجود دارد. اگر حجم صداها زیاد شود ممکن است پژواک تا حدی افزایش یابد که تمرکز ساکنان را به هم ریخته و باعث ایجاد خستگی در شما شود. از آکوستیک پنل‌ها برای ایجاد پارتیشن در دفاتر اداری و یا به‌عنوان کف‌پوش برای جذب صدا استفاده می‌شود. این پنل‌ها برای هر مکانی که مستعد سروصدای زیاد باشند مناسب هستند مانند سالن ازدواج، سالن تئاتر، سالن کنفرانس، استودیو ضبط صدا، دفتر کار و خانه. بسته به نحوه نصب، آکوستیک پنل‌ها می‌تواند نقش‌های زیر را انجام دهند:

  • جذب صدا
  • کاهش آلودگی صوتی
  • افزایش کیفیت صدا.