محافظت از سطوح بتنی و فلزی عایق امولسیونی : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی، مایعی ویسکوز به‌صورت امولسیون است که به‌صورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می‌شود. وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن است. در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد، است. عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد خواهد بود. محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون‌های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون، دیوار حائل، زیرزمین، تونل و … به‌ راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل‌اجرا است. از دیگر کاربردهای عایق امولسیونی به‌ عنوان عایق بام است، همچنین جهت ممانعت از تبخیر سریع آب بتن در حالت خمیری و درنتیجه جلوگیری از ترک خوردن آن نیز کاربرد دارد.

محافظت از سطوح بتنی و فلزی عایق امولسیونی

عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی روی سطح بتن، مانع جذب آب‌شور توسط بتن می‌شود درحالی‌که سطوحی که عایق نشده باشند آب‌شور را جذب کرده و دچار خوردگی می‌شوند. بهترین گزینه برای محافظت از سطوح خارجی لوله‌های انتقال آب و مشتقات نفتی و … استفاده از عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی است و به‌صورت گسترده مورداستفاده قرار می‌گیرد. عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد . عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد می باشد . محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون ها ، دیوارهای حائل ، زیر زمین ها ، تونل ها و ... باید انجام شود که به راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل اجرا می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیری امولسیونی عایق قیری امولسیونی, انواع پوشش های قیری

از دیگر کاربردهای عایق امولسیونی به عنوان عایق بام ها می باشد و جایگزین مناسبی برای ایزوگام می باشد . برای اجرای عایق امولسیونی به جای ایزوگام در بامها کافیست یک لایه پرایمر امولسیونی ( 50 درصد عایق امولسیونی + 50 درصد آب ) روی سطح اجرا شود و سپس دو لایه عایق امولسیونی خالص بصورت عمود بر هم روی آن اجرا شود .