خرید قیر رطوبتی عایق بندی مصرفی در سطوح : قیرهای مصرفی که با هم مخلوط و حرارت داده می‌شوند باید در حین گرم‌کردن کاملاً ‌به هم‌زده و یکنواخت شوند و حداکثر دمای مجاز برای گرم‌کردن، 70 درجه بیشتر از نقطه نرمی قیر می‌باشد. حداقل مقدار قیر برای قیراندود کردن یک متر مربع گونی، باید 2500 گرم باشد. در قیرگونی داخل ساختمان حداقل باید از دو لایه قیرگونی استفاده شود. در قیرگونی پشت بام ابتدا باید شیب‌بندی پشت بام به یکی از روشهای مطرح‌شده در قسمت بتن سبک انجام گرفته و شیب‌بندی کاملاً خشک شده باشد. تعداد لایه‌های قیرگونی بستگی به نوع پوشش محافظ روی آن، شرایط جوی و … دارد. مثلاً اگر قرار باشد از بام در تابستان مهتابی (تراس) استفاده شود در صورتی که پوشش محافظ نهایی، سیمان باشد.

خرید قیر رطوبتی عایق بندی مصرفی در سطوح

مسلماً هرچه مقدار لایه‌های عایق بیشتر باشد مقاومت زیادتری خواهد داشت و در اثر فشار و شرایط دیگر ترک بر نمی‌دارد و در صورتی که پوشش نهایی آسفالت باشد می‌توان از تعداد لایه‌های عایق کمتری استفاده نمود ولی بطور کلی 3 لایه قیر برای آسفالت و 4 لایه قیر برای فرش سیمانی باید بکار برده شود. از آسفالت پس از اتمام عایق‌کاری باید استفاده شود و شن و ماسه برای آسفالت باید تا 120 درجه سانتی‌گراد در هوای سرد و 60 درجه در هوای گرم حرارت داده شود و نوع قیر برای این کار باید در هوای سرد و معمولی 100/ 85 و در هوای گرم 60/70 باشد. روش اجرای عایق قیرگونی به این صورت است که ابتدا سطح بام شیب‌ بندی شده را کاملاً تمیز می‌کنند تا عاری از هرگونه خاک باشد. آنگاه لایه‌ای از قیر مذاب و گرم 60/70 یا 100/ 85 روی سطح کشیده می‌شود (حدود 2 کیلوگرم در متر مربع). باید در نظر داشت که در هوای سرد مصرف قیر مایع RC2 بهتر از قیر مذاب است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر رطوبتی عایق بندی قیر رطوبتی عایق بندی, عایق های قیری در کرج

سپس یک لایه گونی خشک و تمیز و بدون چروک روی آن پهن نموده و کاملاً به سطح می‌چسبانند. به طوری که هیچگونه هواگرفتگی و چروکی در آن وجود نداشته باشد. سپس یک لایه قیر گرم و مذاب 60/70 یا 85/100 و یا مخلوط هموژن قیر 60/70 و قیر دمیده (برای اقلیم‌های معتدل و سرد قیر 85/25 و برای نواحی گرمسیر قیر 90/15 ) روی آن می‌مالند (حدود 1/5 کیلوگرم قیر در متر مربع) و سپس لایه‌ دیگری از گونی در جهت عمود بر لایه اول روی آن پهن می‌کنند و در نهایت برای لایه آخر قیر از مخلوط قیر مذاب 60/70 و قیر دمیده (برای اقلیم‌های معتدل و سرد، قیر 85/25 و برای نواحی گرمسیری، قیر 90/15) به نسبت 1 به 2 روی گونی مالیده می‌شود (حدود 1/5 کیلوگرم در متر مربع) و در آخر کار نیز پوشش محافظ آسفالتی یا بتنی را روی آن اجرا می‌نمایند.