انواع روش های عایق کاری ساختمانی در سراسر کشور : عایق کاری ساختمان به منظور جلوگیری از هدر رفت و اتلاف انرژی انجام می شود. از این رو به منظور صرفه جویی در هزینه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع عایق کاری ساختمان شامل عایق کاری حرارتی ، عایق کاری رطوبتی و عایق کاری صوتی می باشد. به طور مثال عایق کاری حرارتی با استفاده از مصالحی همچون پشم شیشه ، پشم چوب، پلی استایرن و عایق کاری با فوم پاششی قابل انجام است. برای عایق کاری رطوبتی نیز می توان از رنگ های نانو، اپوکسی و پلیمری استفاده نمود.

انواع روش های عایق کاری ساختمانی در سراسر کشور

عایق کاری صوتی هم با پنل های اجرای آکوستیک قابل اجرا می باشد. با توجه به انواع مختلف عایق های ساختمانی، انتخاب نوع عایق یکی از چالش های اصلی سازندگان است. از عوامل موثر بر انتخاب عایق می توان به هدایت حرارتی، سهولت نصب، دوارم و ماندگاری، سهولت تعویض و حساسیت به رطوبت اشاره کرد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه عایق های ساختمانی و عایق رطوبتی ساختمانی مشغول به فعالیت هستند. در این مطلب بهترین شرکت های فعال در زمینه انواع عایق کاری ساختمان معرفی شده اند. عایق حرارتی یکی از ملزومات ساختمان است. با پیشرفت تکنولوژی و لزوم احداث ساختمان‌های سبک‌‌تر برای مصرف بهینه منابع، لازم شد تا ضخامت جداره‌ها به حداقل کاهش یابد؛ بنابراین سازندگان برای کاهش تلفات حرارتی و کاهش هزینه ایجاد گرما و سرما، با قرار دادن عایق حرارتی در پوسته ساختمان‌ها ضریب هدایت حرارتی مجموعه را به میزان قابل توجهی پایین آورده اند. انتقال حرارت از جداره‌های خارجی ساختمان، مهمترین عامل اتلاف یا کسب حرارت در ساختمان‌های معمولی است؛ که با عایق بندی حرارتی جلوی این تلفات گرفته می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق‌کاری ساختمان در کرج عایق‌کاری ساختمان در کرج, انواع عایق ساختمانی

اگر بخواهیم به طور مشخص به دلایل استفاده از عایق‌کاری ساختمان بپردازیم می‌توانیم آن‌ها را در این موارد خلاصه کنیم:

  • کاهش میزان اتلاف انرژی
  • کاهش آلودگی‌های صوتی
  • محافظت از ساختمان در برابر آتش‌سوزی
  • افزایش دوام و ماندگاری سازه
  • ایجاد آسایش گرمایشی و سرمایشی برای ساکنین ساختمان

به طور کلی باید بگوییم که هر آن چیزی که از عبور جرم و انرژی مانع شود عایق نامیده می‌گردد. عایق‌ها به صورت پوشش‌هایی بر روی سقف، کف و همین‌طور دیوار‌ها نصب می‌شوند. معمولاً عایق‌ها با توجه به انواع خود می‌توانند استفاده‌های متفاوتی داشته باشند. برای مثال عایق‌های رطوبتی می‌توانند از ورود و خروج آب و همین‌طور رطوبت جلوگیری کنند. این در حالی است که عایق‌های صوتی می‌توانند در کنترل صدا و همین‌طور کاهش آلودگی صوتی در ساختمان‌ ها مؤثر باشند.