خرید رنگ استخری ضد جلبک نانو در کرج : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا می‌باشد. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است.

خرید رنگ استخری ضد جلبک نانو در کرج

رنگ استخری ضد جلبک نانو به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی در انواع سطوح قابل اجرا می باشد. آب بندی استخر با مواد نانو ، استخر را در برابر عوامل محیطی مانند باران، سرما، قارچ‌، جلبک‌ و … مقاوم می‌کند. این مزیتی بسیار حیاتی است، زیرا بیشتر محصولاتی که به عنوان پوشش های ضد آب استفاده می‌شوند، با گذشت زمان ضعیف و کیفیت آن‌ ها به شدت پایین می آید، ولی عایق نانو استخر برای سالیان سال با دوام باقی می ماند. توصیه شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت به شما، استفاده از تکنولوژی نانو به عنوان عایق پشت بام ، عایق استخر، عایق نما و کلیه سطوح ساختمانی است. آب بندی نانو به شما کمک می‌کند تا سال‌ها خانه خود را از مشکلات محیطی که باعث آزار و اذیت می‌شوند حفظ کنید. آب بندی نانو ، روشی بسیار ساده برای جلوگیری از هر گونه نشتی در سطوح می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق استخری نانو عایق استخری نانو, انواع پوشش استخری

رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک با خاصیت کشسانی و پوشش بسیار بالا عمل کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود. مقاومت بالا در برابر مواد قلیایی و شیمیایی، مقاومت بالا در برابر سایش، ضد جلبک، ضد خزه، ضد قارچ  و دوست‌دار محیط زیست بودن از دیگر ویزگی‌های این رنگ می‌باشد .تمامی استخرها پس از ساخته شدن، برای جلوگیری از نشت آب نیاز به عایق بندی دارند. برای آب بندی استخر از محصولات مختلفی می‌توان استفاده کرد که در این میان ممکن است اجرای عایق استخر با ایزوگام نسبت به روش‌های دیگر بیشتر به گوشتان آشنا باشد.