فروش عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در کرج : انتخاب بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام، سقف و دیوارها از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که نم و رطوبتی که از فضای بیرون خانه، دیوارها و پشت بام به داخل خانه نفوذ می کند، باعث عدم استحکام و پایین آمدن عمر ساختمان می شود و اگر عمر ساختمان برای شما اهمیت دارد باید با استفاده از یک ایزوگام خوب و مرغوب، عایق بندی مناسبی را برای منزل خود ایجاد کنید. درست است که از ایزوگام در بخش‌های داخلی خانه مثل سرویس بهداشتی هم استفاده می‌شود، اما کیفیت جنس و نصب آن در پشت بام و سقف ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی به مراتب بیشتر است. هنگام خرید و اجرای ایزوگام، اکثر افراد به دنبال این سوال هستند که، یک ایزوگام خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد و چگونه باید بهترین ایزوگام برای سقف را تشخیص داد.

فروش عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در کرج

ایزوگام نام بازرگانی گونه‌ای از عایق رطوبتی پیش ساخته است که برای عایقبندی بام، دیوار، پی و فونداسیون، عایقکاری مخازن، زیرسازی استخر، کانالهای آب و مانند آن استفاده می شود. ایزوگام پوششی یک یا چند لایه است که برای عایق کاری سطوح در مقابل نفوذ آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات ایزوگام اغلب شامل قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر سطوح اغلب بتونی چسبانده می شود. همانطور که به خاطر دارید در گذشته بصورت سنتی عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها با آسفالت و قیرگونی انجام می‌گرفت که با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به انوع مختلف ایزوگام داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام عایق رطوبتی ایزوگام عایق رطوبتی, عایق ایزوگام بام

عایق ‌های رطوبتی قیری یکی از روش‌ ها و تکنولوژی ‌های بسیار پیشرفته‌ ای است که در صنعت ساختمان ‌سازی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این عایق‌ های رطوبتی نانو بر پایه آب بوده و بسیار سازگار با محیط‌ زیست هستند. همچنین از دیگر خصوصیات این عایق ‌ها می‌ توان به وزن سبک آن ‌ها، انعطاف‌ پذیری بالا، سرعت و سهولت در خشک شدن و سرعت‌ عمل در اجرای آن اشاره کرد. از عایق ‌های رطوبتی قیری می ‌توان برای عایق ‌بندی انواع سطوح افقی، عمودی و شیب ‌دار استفاده کرده که ازاین ‌رو بسیار مورد توجه معماران و سازندگان ساختمان ‌ها قرار گرفته ‌است. عایق‌ های رطوبتی قیری جهت عایق ‌بندی سرویس ‌های بهداشتی، عایق ‌بندی دور دودکش ‌ها، عایق ‌بندی سطح پشت ‌بام ‌ها، عایق ‌بندی کف آشپزخانه ‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این فناوری از عایق‌ های رطوبتی کاملاً ضدآب بوده و پس‌ از خشک شدن آن بر سطح سازه، پلیمری کاملاً ضدآب را تشکیل می‌ دهد.