استفاده از درزگیر پنجره برای جلوگیری از ورود سرما : درزگیری مشکلات بی شمار در اطراف خانه را حل می کند، از جمله درز هوای سرد که ناشی از شکاف های اطراف پنجره است. افزودن درزگیر در اطراف قابهای پنجره ( چه در داخل و چه در خارج از خانه) نه تنها برای راندمان انرژی، بلکه برای کنترل رطوبت نیز ضروری است. به طور کلی، هر درزگیری درب و پنجره که برای استفاده در فضای داخلی و خارجی استفاده می شود، کارآمد خواهدبود. اگر می خواهید درزگیر را رنگ کنید، دنبال محصولی قابل رنگ شدن بگردید.به دنبال شکافهای واضح بین قالب ریزی پنجره و قسمت بیرونی خانه باشید و آنها را پر کنید. همچنین فاصله بین قالب آجری و قاب پنجره را درزگیری کنید. در قسمت داخلی، در نظر بگیرید که قالب مورد نظر خود را از پنجره جدا کرده و فضای بین قاب پنجره و فضای باز شدن پنجره را پر کرده و سپس قالب ریزی را جایگزین کنید.

استفاده از درزگیر پنجره برای جلوگیری از ورود سرما

شما می توانید با استفاده از درزگیر های مخصوص اقدام به درزگیری درب یا پنجره های خود کنید با این کار از ورود سرما را به محیط داخل با کمترین هزینه جلوگیری کرده و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری خواهید کرد. توجه داشته باشید که این روش یکی از موثر ترین روش ها به شمار می رود چرا که نفوذ سرما یا گرما از محیط بیرون به داخل تنها از درز های موجود در پنجره ها به وجود آمده و همین امر نیز باعث می شود تا اتلاف انرژی و بالا رفتن هزینه های ناشی از آن را در پی داشته باشد. اولین گام در حداکثر استفاده از پنجره‌ها و درها فعلی خانه‌یتان جلوگیری از ورود هوا از طریق درزها است. یکی از روش های ارزان عایق کاری در و پنجره این است که داخل و خارج پنجره‌ها را درزگیری کنید و در قاب پنجره از نوارهای مخصوص این کار استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی پنجره های قدیمی عایق بندی پنجره های قدیمی, درزگیر پنجره

ابتدا باید چسب این نوارها را جدا کرده و بعد مطابق تصویر آن‌ها را بین درزهای پنجره بچسبانید. این درزگیرها انتخاب بسیار خوبی برای انواع درب ساختمان، پنجره‌های کوچک و بزرگ هستند. هرچند استفاده از نوارهای مخصوص عایق در و پنجره روش بسیار آسانی است و هزینه بسیار کمی‌ نسبت به دیگر روش‌ها دارد اما ممکن است پس از مدتی در اثر باز و بسته شدن زیاد در و پنجره‌ها چسب‌ درزگیرها از کار بیفتد و قابل استفاده نباشد. استفاده از درزگیر های نایلونی تاثیر فراوانی در عایق بندی پنجره های قدیمی دارد که با توجه به فشرده شدن آن ها در بین درز ها تا حدی از ورود هوا سرد به منزل جلوگیری می کنند.